Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Emma - 4 oktober 2010 20:57

Blev ett par nya arbetsbyxor och arbetsskor med stålhetta i. Nice nice :D Skolans skor är världens obekvämaste någonsin så det var verkligen på tiden med nya :) Hoppas att dem känns okej sen när jag jobbar med :) Men brallor var det som behövdes mest. Så imorgon slipper jag frysa om mitt knä och förhoppningsvis inte ha ont i fötterna :)


Nu är klockan alldeles för mycket så nu ska jag sova.

Imorgon väntas jobb och en spännande match, jag är taggad som fan!!

Godnatt

Av Emma - 4 oktober 2010 16:42

Jobbet idag var väääldigt segt.

Klippte färdigt ölandstoken och börja rensa ogräs i rabatten. Får fortsätta med det imorgon med samt lite ogräsrensning i en annna rabatt. Idag har det stormat som in i. Och inte det lättaste att lägga buskriset på bilens flak men tillslut gick det :)


Är så jävla trött så det finns inte. Skuller behöva åka iväg och köpa nya arbetsbyxor, hade tänkt vänta  tills den 29 då vi åker till Ullared men dem kommer aldrig hålla tills dess. Så jag hoppas jag får med mig mamma eller pappa idag efter maten :) Vi ska äta helstekt kyckling, potatis, brunsås och kokta grönsaker. Namnam. Det är fördelen med jobb nu, god mat två dagar i rad, får bli kyckling på jobbet imorgon :D


Nu ska jag gå och vara social och fjäska lite.

Hajs

Av Emma - 4 oktober 2010 06:06

Godmorgon på er.

pigga och glada?!

- inte jag iaf.

Glad kanske men verkligen inte pigg.

usch fy och blää.. Ikväll ska jag i säng klockan 8 och ligga där tills jag somnar. På tisdag blir det kämpigt med att sova tidigt eftersom jag tacka ja till u-lags matchen men skit i det, en dag kan jag väl offra för en sån roligt sak :D Kollade tabellen, vinner vi matchen så vinner FC krubban division 5 och Nova blir tvåa, förlorar vi eller spelar lika blir det vise versa. Rätt jämt i toppstriden :)


Nu ska jag försöka komma upp ur sängen och gå och koka gröt. Jag är så fruktansvärt trött. Hoppas det inte är allt för kallt idag, det pallar jag inte med. blää.

Men vi hörs efter jobb :)


hajs

Ovido - Quiz & Flashcards