Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Emma - 24 oktober 2010 19:32

Jag kan ju meddela att min dator inte var i paj, utan att jag bara hade satt laddaren i ett uttag där det tydligen inte var någon ström i, hahaha. Så den var bara urladdad och skönt är det, även om jag känner mig så jävla pantad :)


Var och kolla på matchen idag, Hbk kvala för att stanna i division 3 och behövde vinna för att stanna kvar. Medans Hörby behövde en poäng för att få gå upp. Matchen har jag inte så mycket att säg om mer än att Hardeberga gjorde det som skulle göras och alla slet som ett djur :) Haha och där var inte ett ända gnäll så nog jag som bidragit i den delen, haha men ibland behöver folk höra att det inte funkar för att inse att man måste göra något bättre :p Och det var en sådan match jag inte hade varit så glad i alla situationer haha :p Men dem slapp höra det idag för idag var första matchen jag stod bredvid i hardeberga och titta på men jag själv som har valt det:) HBK vann iaf med 3-1 och Hörby gick visst vidare som bästa tvåa så det blir division 3 för dem nästa år, men helt ärligt så vet jag inte om dem kommer hålla sig kvar men bara att hoppas på det bästa :)


Sen blev det mat i klubbstugan. Potatissallad, pastasallad och kallskuret. Himla smarrigt var det :D Och alla var glada och nöjda över att dem stannat kvar. Det var en trevlig stund och en massa snack om allt i Hardeberga och om vad som händer framöver. Jag har tänkt att träna inomhus med Hardeberga en tid framöver tror jag. Vill ju så gärna åka till Växjö med dem men det är många som vill så vi får se. Inomhus är det roligaste och bästa som finns :D Sen får vi se vad som händer :)


Annars i helgen så var det vääldigt trevligt hos Fredriks kusin igår :) Trevligt sällskap och otroligt god mat och tårta, mumma. Och det var jätteroligt att träffa Linda igen, längesen vi sågs och bara snacka om allt. Jag hoppas vi ses den 13e igen och även lite oftare :)

Ovido - Quiz & Flashcards