Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Emma - 1 oktober 2010 14:12

Läste någonstans att någon annan skulle stå matchern imorgon. Då kan folk sluta klaga på att jag inte ställer upp. För jag har inte blivit frågad om jag kan spela. Så nu kan ni sluta gnälla att jag sviker laget även om ni alla var överens om att jag inte skulle stå så kan det kvitta. Har jag inte blivit tillfrågad av någon så har jag inte svikit i heller:)


Jobbet idag var ganska segt.

Ville hem och vila.

Har varit riktigt trött idag :(


Nu ska jag hoppa in i duschen och packa.

Helgen ska som sagt spenderars i löderup <3

Av Emma - 1 oktober 2010 06:12

Vi gartulerar vi gratulerar VI GRATULERAR VÅRAN LILLA FETTO IDAG med blommor och blad, vi firar hennes dag.. (sen kan jag inte mer) HURRA HURRA HURRA. GRAAAAATTTTIIISSS!!! :D


Nu har jag inte tid mer, ska gå och koka gröt, nam nam.

Jag hoppas ni får en bra dag :D

Idag så ska jag in till stan efter jobbet och lämna min lönelapp för dessa fyra dagar i September, sen åka tåg till mitt hjärtegull. Men nu mååste jag verkligen springa.


Hajs!!

Ovido - Quiz & Flashcards