Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Emma - 20 oktober 2010 22:44

Varför ska jag ha så jävla mycket otur?!

Idag spela jag ju bingo som sagt. Jag satt och vänta på ett nummer typ hur länge som helst, men icke. Där hade jag kunnat vinna 1000 kr, sen satt jag och vänta likadant några spel senare på 200 kr. Sen ytterliggare likadant fast på 300 kr. och ännu en gång lika dant, och ja, en gång till fast 900 kr. och sen likadant igen fast det var två nummer och 10 000kr, men icke sa nicke. Sen hade jag bara ett nummer kvar och jag vänta nog 15 nummer till någon kärring skrek. Och där hade jag kunnat vinna 1000 kr till. kan ni fatta sån jävla otur jag har?! Det är så jävla orättvist. Jag vinner aldrig, inte en jävla gång alltså. Tänk om jag hade kommit hem med 10 lax liksom. men fan alltså. Jävla pisseskit. Jag är arg och irriterad så det ryker om det :@:@:@:@


Nej nu ska jag sova och sura vidare över förlusten och att det har börjat snöa. Vem fan vill ha snö nu liksom?! MÖG PÅ HELA JÄVLA DAGEN (förutom den underbara nyheten innan). HEJ DÅ!!!

Av Emma - 20 oktober 2010 16:53

Ja idag funderade jag på om jag skulle åka till Nova Lund eller hä'nga med mamma och mormor på bingo i Eslöv. Och jag valde bingo. Fredrik tycker det låter så vuxet och sunken tycker det är bonnigt. haha meen jag är antagligen vuxen och en bonne utan djur, mark,och traktorer :D


Imorgon ska blir det antagligen Nova med Sara :)

Första gången vi gör något ihop haha, spännande :D

Annars har vi bara setts några gånger hos min kusin, eftersom det är hans girlfriend, hähä.


Nu är det maaud iaf, hajs

Av Emma - 20 oktober 2010 13:27

Det är synd om mig :(

Varför ska det regna!?

Jag jobba i ösregn, det var kallt och blött.

När jag kom in till lunchen så frös jag som fan,

fuktig var alla kläder och ingen aptit.

Det är bara jag på hela jobbet som jobbar när det regna och jag hoppas dem ser att jag faktiskt verkligen vill jobba vilket väder det än är. Så kanske jag kan få säsongsanställning som dem andra :) Har ju bara jobb till den 26 December, men antagligen slutar jag tidigare eftersom det är över jul. Sen är jag utan jobb igen, trist nog. Hoppas på att hitta några bra eller ens få svar från dem jobben jag sökt.


Men men. Nu har jag gosat ner mig i min säng och ska vila lite. Mamma kommer senare efter jobb så jag är väl själv några timmar till så ska passa på och vila. Sover jag några timmer efter jobb och sen lägger mig vid halv tio tio så är jag inte lika trött på morgonen har jag märkt. Innan höll jag mig vaken och la mig vid halv nio men det kändes inte bra.


Fick en underbar nyhet nu. Jag längtar så himla mycket tills slutet av November :D åh åh åh hoppas hoppas :D det ska bli så himla roligt :)

Av Emma - 20 oktober 2010 06:46

Ja som ni märkt har jag slutat blogga på morgonen och det är jävligt skönt. För nu sover jag en stund längre :D hähä men sen kommer här sådana dagar som idag när jag har någon minut över. Mitt jobb börjar om 14 min så ska köra nu :) Men tänkte bara säga Godmorgon :)

Ovido - Quiz & Flashcards