Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Emma - 28 oktober 2010 23:07

taggad taggad taggad.

Ungefär såh'är känner jag mig inför fotbollscuper inomhus, taggad och ännu mer taggad. Jag hoppas inga människor är ivägen för då kör jag över dem med vagnen hähä.

Har bakat cupcake och pyntat dem med roliga gubbar och jessica har gjort kanelbullar. Helt ärligt så baka jessica och jag åt hahahahha :D Sen käka vi tacos, riktigt mumsigt. Och dem är strössel och grejer över hela köksgolvet, ja jag kan inte baka utan att svina :D Nu ska jag sova för imorgon är det Ullared, bror och Jessica skulle visst vara här runt halv 7 imorgonbitti. Får se om jag bloggar imorgon annars hörs vi på söndag. Om vi inte kommer hem lagom i tid på lördag, hähä :)


Godnatt och ha det bra sverige

Av Emma - 28 oktober 2010 15:15

Ja nu ska jag dra ner till Tims skola och äta deras höstsoppa, sen ska lilleman och jag vidare till Hörby och äta tacos med min bror och hans tjej. Sen ska vi baka massa gott till helgen som ska spenderas i Varberg och ULLARED!!!! HÄHÄ.


vi hörs ikväll

Av Emma - 28 oktober 2010 06:34

känns som att alla mina goodmorgoninlägg blir likadana, eller iaf nästan. För idag sitter jag här med min nykokta gröt, har ljus tända och längtar efter julen. Har skrivit det varje morgon när jag bloggat, haha. Och det stämmer idag också :) Fast om 6,5 timme har jag helg och jag bara älskar det så himla mycket, Ikväll kommer älskipälski, myyyysss <3


Ha en bra dag puddingar , hähä :*

godmorgon förresten ;)

Ovido - Quiz & Flashcards