Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Emma - 13 oktober 2010 20:46

Vet ni vad, nu när detta inlägg publiceras så har jag skrivit 499 inlägg, de ni!!

Så imorgon när jag skriver godmorgon så är det mitt 500 de inlägg :D


Har kollat på paradise hotell ikväll och jag får helt ärligt damp på det programmet. Och ja, ingen tvingar mig att kolla men dem är så sjukt dryga så jag måste kolla. Och hon Melissa tog priset. ofta att man lackar ur när man får lite beröm att man har ändrats och blivit säkrare. Klart som fan att man är lite osäker när man träffar en del nya människor. Men nej då, här lackar vi ur och slänger skit på killen att han kysser dåligt, ska knulla med en annan hora osv. Och att ingen ska skämma ut henne, var fan skämde han ut henne? Jävla pucko alltså. Det är ett bevis på att hon lever kvar i fjortisvärlden även om hon är 19. Herregud, undra hur folk pallar med henne.


Nu kollar jag på bonde söker fru och det får en till att skratta iaf haha :D

Han skåningen är ju bara för dryg men ändå rolig. Han är så positiv till allt och skrattar och ler heeeela tiden. haha :D Och bara en sån sak, att babbla om djur så fick han ingång ett samtalsämne, haha han är smart han :p Och bruden hade ju världens töntigaste killar, hahaha xD


Nej nu ska jag gå och nanna.

Godnatt

Av Emma - 13 oktober 2010 15:52

Ja ingen aning hur jag fick ihop rubriken men sliten är jag iaf. Ska strax hämta lillebror med, orkar inte palla mig upp ur soffan egentligen, men får väl offra mig :)


Idag ska jag ta det jäävligt lugnt, bara vila och lägga mig tidigt. Det kändes verkligen i kroppen att jag bara fått sova 6 timmar, så idag ska det bli minst 8.


Ikväll är det paradise hotel och bonde söker fru/man, hähähä


nej nu ska jag köra, men vi hörs.

Av Emma - 13 oktober 2010 05:59

Godmorgon.

Jag är dödstrött och orkar inte ta mig ur sängen.

Jag är glad över att bärbar dator finns, haha xD


Jag har fått sova 6 timmar vilket är för lite.

Men eftersom jag skulle kolla på matchen så blev det så vilket stör mig något enormt. Matchen igår var verkligen skitdålig. Inget försvar, kastar inkast hemåt när där inte är några folk, passningsspelet suger och allt är så jävla dåligt. Det ända positiva är att sverige lyckas göra mål. ruggigt dåligt..


Nu ska jag käka gröt sen dra till jobb, hajs

Ovido - Quiz & Flashcards