Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Emma - 25 oktober 2010 20:37

Sitter och kollar på Ullared medans pappa spelar poker. Tror inte han är så förtjust i det programet haha. Inte jag heller men farmor berätta att det var idag så sitter och kollar på det nu. :) Längtar tills vi ska dit på fredag, kommer bli en härlig helg :)


Annars så ska jag kasta mig i säng för är så himla trött och haft huvudverk hela dagen, väldigt drygt.


Innan idag när jag hämta hem min systerson så visade min gamla lärare eller hon jag hade på fritids gamla foton på mig och min klass från förskolan till 1an, så himla söta vi alla var. haha och man minns det som om det vore igår när man ser dem fotona. Där var foton från när vi var hos Johanna Walter eller vad hon hette och red och grillade. Våra läger på skolan med grillad hamburgare och läsk. När vi var i skogen eller lekte i snön. Riktigt mysigt :) Ibland sakra jag att vara så liten, när problem var om någon tog ens penna, eller ens barbie gick itu eller om någon tog ens leksak. Men livet förändras, haha.


Nu ska jag fortsätta kolla och sen sova.

Godnatt sålänge :)

Av Emma - 25 oktober 2010 17:47

Jeppjepp, dagen idag har varit bra, lite småseg men det är väl alla måndagar!? Jag måste säg att jag trivs otroligt bra med gubbarna på golfbanan :D Där skulle jag kunna tänka mig jobba för alltid :D men sen så vill jag ju ha mitt företag med men vi får se om jag kanske får jobb där och då hamnar mitt företag vid sidan om men så får det bli :)


Bara tre dagar kvar att jobba av denna veckan, så himla härligt. Och sen bara 4 dagar tills vi åker till Varberg och Ullared, så himla skoj :D Vi ska fira söta Jessicas födelsedag i Varberg på fredags kvällen och under dagen blir det väl ullared. Sen på lördagen vet jag inte om vi skulle kolla i Varberg och sen inom ullared på hemvägen igen eller så blir det bara fredagen. Hela min familj, mamma,pappa,storebror och jessica, Jag och Fredrik, lillebror och Tim ska dit tillsammans :D bara syster som inte bor här som inte ska med.


Och jag längtar som bara den :D

Ovido - Quiz & Flashcards