Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Emma - 11 oktober 2010 19:28

Dagen idag har varit så himla underbar. Vädret har varit underbare än på väldigt länge. Annars så har jobbet varit segt, klippt häck idag igen. Men är snart klar med den häcken så då blir det väl en annan sen, hähä. Men tiden går iaf och det är huvudsaken :).


Efter jobbet var det möte, och han som hade mötet var ju lagom störd haha. Han ville få i oss att det är vårt eget fel att vi inte har jobb, för hade vi valt annorlunda i livet hade vi haft jobb. Så då menar han att det var mitt fel att Bengt gick bort, mitt fel att skarhult inte vill fortsätta ha plantskola där. Hur får han ihop det?! Sen berätta han en massa störda grejer som jag inte säger här för det är antagligen något han inte vill alla ska veta men ändå så verkar han det eftersom han sa det efter en halvtimme :S Men ja, två timmar satt jag och plågades, alla andra gjorde nog det också. Två timmar nästa gång sen är det slut, skönt :)


Nu ska jag kolla på paradise hotell, säsongstart, nice :D Får se om någon pökar idag, Jackie Ferm gjorde ju det förra året haha :D


Men ikväll tänker jag nog inte blogga mer, om jag inte måste blogga om vad jag tycker om programmet haha. Men annars så säger jag godnatt nu :)

Av Emma - 11 oktober 2010 05:52

Godmorgon.

Dags för en ny arbetsvecka som inte ska bli kul.

usch fy och blä.

Idag får jag sluta lite tidigare för att sen sitta på ett jävla möte i två timmar, hur jävla roligt är det liksom?! Jag fattar inte vad dem här mötena ger mig. Bara för att dem som håller i mötena ska få tjäna pengar. Nej helt meningslöst. Sen ska jag iväg och skriva på ännu mer papper. Det trevligaste är ju att jag kommer sitta där fullt påklädd i mina arbetskläder, men har dem valt att ha det såhär så får det se ut såhär med.


Nu ska jag gå iväg och fixa mig och sen koka gröt, mumma.

Vi hörs senare.

Ovido - Quiz & Flashcards