Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Emma - 27 oktober 2010 21:54

Riktigt mysig dag/kväll med min snutt. Har saknat henne jättemycket och jag hoppas vi ses snart igen :) Hon bjöd på pizza, tog kebabpizza. Längesen jag åt det med haha. Och som efterrätt blev det vaniljhjärta. Tack så mycket älskling <3 Annars så har vi skrattat sjukt jävla mycket, hennes mamma, hennes syrra, jag och Elin har haft det trevligt med god mat och tv tittande. En massa missförstånd och roligheter. Sådana kvällar är underbara :) Bara tjejer och alla ha riktigt roligt.


Men resan hem var inte ett jävla dugg roligt.

Det ösregna, och eftersom det har regnat hela jävla dagen så var det som att segla med en båt på vägen, jisses alltså. Jag var nära att köra på en hare med men hann precis bromsa som den hann iväg, läskigt. Körde i sidvind, ösregn rakt in i bilrutan och mina extra ljus har lagt av, jävla skit. Såg inte ett piss ut, är glad att jag slapp rådjur och vildsvin. Hade dem kommit hade jag inte haft en chans. Men lite tur hade jag men samtidgt börja min batterilampa lysa  och jag fick panik. Mörkt ute och jag själv vid en väg. Skulle bara fattas en gubbe som skulle stycka isönder mig. haha. Ja jag överdriver som fan, lyckades få till att min bil skulle sprängas med, men min kära pojkvän pratade förstånd med mig under tiden och sa att jag skulle köra hem, sen sluta den lysa och började blinka och det var då jag tänkte att det var en bomb hahaha xD Och sen när jag kör så säger jag att jag slår vad om att den kommer börja lysa när jag är i skarhult (massor med skog) så kommer jag få panik och min bil lär gå sönder. VAD TROR NI HÄNDER?!?! jo batterilampan börjar lysa, haha jag börja nästan gråta. HAHAHAH. Jag är så jävla mörkrädd och inbillar mig en jävla massa. Jag kan knappt gå i huset när det är mörkt överallt, och det är jävligt illa.


Nej men nog om det, MFF vann med 4-0 eller 0-4. vet inte om dem hade hemmamatch eller bortamatch haha. Men det är oviktigt, det viktiga är att dem bara lät HIF ha några dagars serieledning sen tog dem över det igen, och med 8 mål mer, nice :D Go  Malmö, guldet är ert :)


Imorgon kommer äskling och sen ska jag baka med Jessica. ska även ner till tims fritids på drop in och smaka på deras höstsoppa som dem skulle laga själv. namnam. Sen på fredag åker viii :D:D:D


Godnatt sötnosar :*

Av Emma - 27 oktober 2010 13:42

Jobbet idag var segt,

Gick och blåste löv i motvind haha :D

Men sen gick det bättre.

Det började även regna så då åkte jag hem, niice :)


Nu ska jag åka till tutten Elin och gosa med henne.

Vi hörs väl ikväll :)

Ovido - Quiz & Flashcards