Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Emma - 15 oktober 2010 14:38

Äntligen helg, och gissa om jag är glad!?

Jag uppskattar all ledig tid mycket mer än vad jag gjorde förr, så himla härligt att ha ett jobb att gå till i vekorna och njuta av helgen :) Min helg ska spenderas hos min kära pojkvän i Löderup :) Vi ska dona i trädgården heeela helgen. När jag kommer fram till Ystad så ska vi åka direkt till Bo Olsson, trevligt. Hoppas på att hitta något trevligt haha :D Fredrik fick välja mellan ikea och Bo Olsson, och trist nog valde han Bo Olsson, haha. Jag som så gärna ville till ikea men det får bli en annan gång :)


Dagen på jobb har gått fort.

Är riktigt sliten så slår vad om att jag lär somna på tåget.

Hoppas folk har slutat tidigare och tatt ett tåg tidigare hem så

jag slipper alla människor som sitter och trängs.

Nu ska jag packa klart så vi hörs väl imorgon om jag engagerar mig i internet i helgen, annars på söndag:)

Ovido - Quiz & Flashcards