Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Emma - 31 oktober 2010 21:34

I torsdags så skulle jag härma hur det låter när min pappa spyr så jag tog i som fan med halsen eftersom det låter som att han ska vända ut och in på sig själv, haha. Sedan dess har min hals gjort jätteont, jävligt klantigt och korkat från min sida men ändå. Den gör fortfarande ont, och nu börjar jag nog bli förkyld med. Och hängig, lite tung i huvudet med. Jag vill inte bli sjuk. Dem ynkliga kronerna jag tjänar om dagen behöver jag någon gång i framtiden. Det är illa att jobba såhär men jag har fan inget val. eller jo, ett val till och det är att inte jobba alls. Men nu ska jag gå och lägga mig, tycka synd om mig sj och hoppas det känns bättre imorgon. Godnatt sötnosar

Av Emma - 31 oktober 2010 19:43

Min systerson skrämde nästan livet ur mig innan, haha. Jag hade jagat in han på rummet innan och satt i fåtöljen i tvrummet som är ut mot rummets öppning. Så tycker jag att han öppnat sin dörr för jag hörde datorljudet mycket bättre. Sen tycker jag  någon kommer gående men tänker inte mer på det. Vänder mig om och ser bara en skugga, tittar fram och vänder mig om igen och då flyger tim upp bakom fåtöljen och jag flyger en meter upp och lägger av ett sånt jäävla skrik så mamma flyger ur  nästan soffan. HAHAHAHAHA och vi alla tre dog av garv, HAHAHAHAHAH. Det låter inte ett dugg kul men fyfan vad vi garva. hahaha.

Av Emma - 31 oktober 2010 18:21

Kul att någon jävla idiot som inte har något bättre för sig har kapat mitt kort i utlandet och snott 1024 kr. Hur mycket till liv har man?! Jag menar, varför just lilla jag!? varför just någon egentligen. Men ja, ringde och polisanmälde det hela och prata med världens tevligaste kille där. Trodde polisen var snobbig och dryg hähä :p Men han var trevlig ochundra om jag var från skåne, undra om det hörs hahaha :D Sen ringde jag banken och skulle spärra kortjävlet men det hade dem gjort klockan 9 imorse. Nordeakillen ringde vid halv fyra och undra om jag försökt betala i Eslöv idag och då svara jag ja, då undra han om jag verkligen var i Paraguay eller nått och tog ut pengar, öhm nä!? så ja någon jävel hade kapat det.


Så ska till Nordea imorgon och fixa med allt skit och få tillbaka mina pengar. Men det drygaste av allt är att jag haft min kod i 6 år eller något och nu ska jag få ny. JÄVLA PISS!! Men det är riktigt bra att dem spärrar direkt om dem inte får tag i en för jag svara inte första gången eftersom jag tränade :) men ja. får se imorgon :) jävligt onödigt iaf av den människan som gjort det

Av Emma - 31 oktober 2010 17:31

Har varit en händelserik helg :s


 så var vi i Ullared, jag köpte mjukisbrallor, träningsshorts som jag ska ha under mina shorts eller så, liten hårfön, nagellack, tjocka knästrumpor , hårspray, smink och parfym, skor osv. Hann inte gå överallt för ingen palla mer. Vi drog till Varberg och checka in i stugan. Drog och käka tacostallrik, mumma. Sen tillbaka och packa om alla kassar och så. Sen la vi och kolla på Idol och sånt mysigt. Stugan var den finaste någonsin. Apelviks strand eller något. Det rekomenderar jag verkligen, var som en liten märklägenhet :) Allt fanns i den typ, diskmaskin, internet,kabeltv eller vad det heter, 3n och 5an var med :) och riktigt fräscht och snyggt så vill ni boka en snygg och inte så dyr marklägenhet så boka där :) Tror det kosta 690 för en natt med 8 bäddar i :) fast nu är det ju inte säsong så dyrare är det helt klart :)


Sen i lördags skulle vi till ullared igen men när vi såg kön körde vi hem direkt haha. Stanna till på Eurostop eller vad det heter i Halmstad och kolla läget, sen drog vi vidare till Båstad och kolla vid willab, något outlet där sen drog vi töser till Centersyd där jag köpte nya skor. och sen hem :) Slappa hela kvällen och bara kolla på tv.


Idag var det första inomhusträningen, helt underbart. Några nya ansikten och dem var väldigt duktiga :) Vi var 10 st, lite lite men det fick gå. Jag fick äran att spela ute och jag gjorde dessutom mål :D haha. Bara spel i en timme men lite avbytare hade gjort spelet mycket bättre :)

Ovido - Quiz & Flashcards