Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Emma - 3 oktober 2010 20:04

Jaa jag får spela u-lags match :D

Jag har väntat såå himla länge på detta.

u-lags matcher är det bästa som finns :D

Jag älskar stämmningen där, åh.

Sist jag spela match ute var när vi hade Anderberg första året i division 3.

Och då fick jag spela ute mot svalöv tror jag, wiihoo :D


Nu på tisdag ska jag börja stå och sen får jag se om jag vill göra mål eller rädda mål :D Även om jag inte orkar löpa så mycket så vill jag så gärna få spela ute en stund :D Men vi får se vad resultatet är, ligger vi under kommer jag inte lämna målet. Men visst ska vi inte ligga under?! :D


jag är taggad som tusan :)

Av Emma - 3 oktober 2010 12:04

Kom på en grej när jag såg att Hardeberga vunnit överTrelleborg med 2-1. Det var nog inte tränarbyte som behövdes, utan målvaktsbyte. Dem släppte inte in några onödiga mål eftersom det bara blev 1 mål. Kanske var onödigt ingen aning men det blev inte 8 st iaf :) Så dem kommer nog klara sig bra i kvalet :) Grattis till vinsten och lycka till i kvalet :)


Har kommit hem från Fredrik nu och ska strax duscha. Kjell fyller år idag tror jag för vi ska dit och hälsa på. Åka heeela vägen till Hässleholm :) Blir nog trevligt. Blir säng tidigt ikväll iaf för klockan ringer halv 6 :/


Hoppas ni haft en trevligt kväll :)

Ovido - Quiz & Flashcards