Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Emma - 18 oktober 2010 21:23

Mina bullar är klara, och allt är undanplockat och dem ligger i påsar. Tog dem största 7 bullarna som jag ska bjuda på imorgon, riktigt stora är dem haha :D


Men nu är jag trött, riktigt trött.

Men måste in en vända i duschen först.

Och jag måste bädda sängen, lakanet är på golvet.

Hur fan sover jag egentligen?!

Det är riktigt jäkla obekvämt att känna madrassen haha xD

Kan vakna mitt i natten för att bädda sängen för det är obehagligt.

stört, jag vet.


nu säger jag godnatt, hajs

Av Emma - 18 oktober 2010 20:23

Ja jobb idag gick bra.

Bara klippt ölandstok och sen varit på möte.

Lyssnade på den skumme typen som förra måndagen.


Pappa och jag har varit ute och gått i 40 min. Är det starten på vårt nya liv?! haha njää, för just nu så har jag kanelbullar i ugnen. har bakat 77 st totalt. Men jag hade tydligen för lite socker och kanel i så lite nyttigare än dem iaf haha :D Men mumsigt. Ska ta med och bjuda på jobb imorgon. Hoppas dem inte är så kräsna haha:p Men det var lyckat för min del eftersom det är första gången :)

Ovido - Quiz & Flashcards