Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Emma - 14 oktober 2010 18:13

Har varit hemma en stund, är lite små irriterad.

Först var det jobb och det gick bra.

Sen skulle jag till helvetet - arbetsförmedlingen.

Där vänta jag i 20 min, sen kom jag fram och ställde lite frågor och hon som satt där fatta inte ett jävla dugg och kunde inte något om det här ungdomslyftet. Då är min fråga, VAD FAN GÖR HON DÄR!!?!?!?. Så jag prata med henne i kanske 10 min för att lära henne om detta, borde det inte vara tvärt om?! Sen gav hon upp och då fick jag vänta 10-15 min på att den andre människan skulle hjälpa klart en kille. Så då kom jag ääntligen fram. Och han kunde allt och det visade sig att jag fattat allt om pengarna heelt fel. Och nu vet jag dessutom hur jag ska göra, han var riktigt duktig. Men den andra kärringen kan ju säg upp sig. En timme senare kommer jag där ifrån. Helt sinnes :s Jag hatar arbetsförmedlingen


Sen drog jag till mormor, Tobias och jag skulle lägga klart plattorna och sätta klart kantstenen. Efter det så bjöd mormor på fika, mackor och tee för min del, mackor och kaffe för bror min. Väldigt trevligt, mormor är så himla mysig att vara med :) Vi satt och prata om bonde söker fru, och vi alla satt bara och skratta och hade det hur trevligt som helst :)


Sen körde jag tobias hem, körde i låg växel och gasa som fan, eftersom vi tatt bort en ljuddämpare så låter det som fan, skit coolt. När Tobias hoppat ur bilen står jag och tutar och gasar vi torget i Hörby. haha moget som fan, eller hur?! nooot men sjukt kul, han såg ut till att skämmas lite och alla glodde hähä.


Nu ligger jag här, väntar på att maten ska bli klar.

Ris, grytbitar sås, namnam.

Ska hoppa in i duschen nu innan bara :)


Sen blir det paradise hotel ikväll och idag ska någon lämna.

Synd det inte är en tjej som ska lämna,

För då kunde Melissa lämna.


Men vi hörs :)

Av Emma - 14 oktober 2010 06:39

Godmorgon.

Sitter i köket med min gröt och skriver här.

Gröt är verkligen riktigt gott.

Idag blir det jobb, sen arbetsförmedlingen och få en lapp påskriven. Jag slår vad om att det blir samma grej som det blev förra gången, jag fick vänta 20 min och det tog cirka 2 min. störigt om något. Sen ska bror och jag till mormor och lägga rätt hennes plattor. Trevligt.


Nu har jag skrivit 500 inlägg, hähä.

De ni :D


Nu ska jag fortsätta käka, gå ut och starta bilen, borsta tänderna och sen dra,

Haajs

Ovido - Quiz & Flashcards