Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

3 DAGAR OCH 4 DAGAR

Av Emma - 25 oktober 2010 17:47

Jeppjepp, dagen idag har varit bra, lite småseg men det är väl alla måndagar!? Jag måste säg att jag trivs otroligt bra med gubbarna på golfbanan :D Där skulle jag kunna tänka mig jobba för alltid :D men sen så vill jag ju ha mitt företag med men vi får se om jag kanske får jobb där och då hamnar mitt företag vid sidan om men så får det bli :)


Bara tre dagar kvar att jobba av denna veckan, så himla härligt. Och sen bara 4 dagar tills vi åker till Varberg och Ullared, så himla skoj :D Vi ska fira söta Jessicas födelsedag i Varberg på fredags kvällen och under dagen blir det väl ullared. Sen på lördagen vet jag inte om vi skulle kolla i Varberg och sen inom ullared på hemvägen igen eller så blir det bara fredagen. Hela min familj, mamma,pappa,storebror och jessica, Jag och Fredrik, lillebror och Tim ska dit tillsammans :D bara syster som inte bor här som inte ska med.


Och jag längtar som bara den :D

 
 
Ingen bild

Syster

25 oktober 2010 18:03

ja jo... men de kommer väl fler ggr.. får väl följa med nästa gång.. =)

Emma

25 oktober 2010 19:21

Ja antagligen (:

 
Ingen bild

Olle

25 oktober 2010 19:34

Emma vi var i Ullared i lördags.Shit my god,vi tänkte att vi kan vara där 12 för folk har inga pengar kvar nu innan lönen.Haha...var ett antal tusen som tänkte så också vi fick köa i 1,5h i regn och blåst för att komma in och stå i 1h för att betala.
Men man hittade en del fynd och gick förbi Ola-Conny.

Emma

25 oktober 2010 20:01

ååh fy fan. Jag hoppas verkligen jag slipper kö haha, att stå i kö till kassan är inga problem men inte ute, usch . Hoppas det var värt ändå :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 22 mars 2016 16:24


Av Emma - 3 februari 2016 18:44


Tjupp! Läget här är rätt så okej. Har haft dom bättre dagarna på jobb och hoppas det fortsätter i samma anda :) Idag blev vi klara med dom sista pilarna så det är skönt att kunna lämna det bakom oss. Men röjning och sågning fortsätter. Får se va...

Av Emma - 2 februari 2016 19:32

Whadaaap! Idag har jag haft en av dom bättre jobbdagarna på länge! Fick även idag jobba med mina E:n samt Pernilla som börja igår. Vi 4 är precis lika dana och vi bara flög över alla pilarna idag. Har 6 träd kvar, girlpower! Eftermiddagen va den r...

Av Emma - 1 februari 2016 21:51

Goddag! Idag har varit en låååång dag på jobb! Eller, förmiddagen gick fort. Fick äntligen jobba med mina favoritbrudar på jobb, dom tre E:na fick härja fritt med röjsåg haha! Dom tillhör fastighetssidan så får aldrig jobba med dom i vanliga fa...

Av Emma - 31 januari 2016 21:36


Tja!! Januari gick inte alls som jag tänkt mig, varit sjuk två gånger så har missat så många dagars träning :'( otroligt sorgligt haha. Men det betyder ju att Februari kommer bli bättre!! Idag har vi firat min älskade syster hemma hos mamma oc...

Ovido - Quiz & Flashcards