Direktlänk till inlägg 20 oktober 2010

FÖRJÄVLIG DAG

Av Emma - 20 oktober 2010 13:27

Det är synd om mig :(

Varför ska det regna!?

Jag jobba i ösregn, det var kallt och blött.

När jag kom in till lunchen så frös jag som fan,

fuktig var alla kläder och ingen aptit.

Det är bara jag på hela jobbet som jobbar när det regna och jag hoppas dem ser att jag faktiskt verkligen vill jobba vilket väder det än är. Så kanske jag kan få säsongsanställning som dem andra :) Har ju bara jobb till den 26 December, men antagligen slutar jag tidigare eftersom det är över jul. Sen är jag utan jobb igen, trist nog. Hoppas på att hitta några bra eller ens få svar från dem jobben jag sökt.


Men men. Nu har jag gosat ner mig i min säng och ska vila lite. Mamma kommer senare efter jobb så jag är väl själv några timmar till så ska passa på och vila. Sover jag några timmer efter jobb och sen lägger mig vid halv tio tio så är jag inte lika trött på morgonen har jag märkt. Innan höll jag mig vaken och la mig vid halv nio men det kändes inte bra.


Fick en underbar nyhet nu. Jag längtar så himla mycket tills slutet av November :D åh åh åh hoppas hoppas :D det ska bli så himla roligt :)

 
 
Ingen bild

jessica

20 oktober 2010 13:48

jag längtar med emma fast man e ju skit nervös=) men vi får hoppas på att allt e bra och så=)

Emma

20 oktober 2010 14:10

Jaaa :D jag längtar så himla mycket och det är riktigt spännande :)

 
Sara

Sara

20 oktober 2010 14:10

Hahah tittade ut genom fönstret för 10 min sen och märkte att det regnade.. inte sett det på hela dagen =)

http://pamittsatt.devote.se

Emma

20 oktober 2010 16:19

hahaha så klockrent xD

 
Sara

Sara

20 oktober 2010 17:00

Hahahah.. jävla blind liksom =)

http://pamittsatt.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 22 mars 2016 16:24


Av Emma - 3 februari 2016 18:44


Tjupp! Läget här är rätt så okej. Har haft dom bättre dagarna på jobb och hoppas det fortsätter i samma anda :) Idag blev vi klara med dom sista pilarna så det är skönt att kunna lämna det bakom oss. Men röjning och sågning fortsätter. Får se va...

Av Emma - 2 februari 2016 19:32

Whadaaap! Idag har jag haft en av dom bättre jobbdagarna på länge! Fick även idag jobba med mina E:n samt Pernilla som börja igår. Vi 4 är precis lika dana och vi bara flög över alla pilarna idag. Har 6 träd kvar, girlpower! Eftermiddagen va den r...

Av Emma - 1 februari 2016 21:51

Goddag! Idag har varit en låååång dag på jobb! Eller, förmiddagen gick fort. Fick äntligen jobba med mina favoritbrudar på jobb, dom tre E:na fick härja fritt med röjsåg haha! Dom tillhör fastighetssidan så får aldrig jobba med dom i vanliga fa...

Av Emma - 31 januari 2016 21:36


Tja!! Januari gick inte alls som jag tänkt mig, varit sjuk två gånger så har missat så många dagars träning :'( otroligt sorgligt haha. Men det betyder ju att Februari kommer bli bättre!! Idag har vi firat min älskade syster hemma hos mamma oc...

Ovido - Quiz & Flashcards