Direktlänk till inlägg 7 oktober 2010

EN HEMSK DAG

Av Emma - 7 oktober 2010 12:47

Usch vilken hemsk dag.

Som jag skrev imorse skulle jag se om jag blev för trött för då skulle jag gå upp helt och hållet MEN jag somna och vaknade halv 7, då skulle jag hinna koka gröt, göra mackor och packa väskan, borsta tänderna och på med arbetskläderna och hinna köra. haha jaja prick klockan 7 rullar jag in på parkeringen. Godmiddag fick jag som hej haha:p Sen tyckte dem lite synd om mig att jag hade ont och att jag var så trött:p


Ut och jobba blev det sen, till frukost vila jag på bordet lite, så himla skönt. Sen ut och klippa häck i ÖSREGN i 2 timmar innan middag. Fint blev det men dygn sur var jag. När jag kommer in så kör dem andra ner och äter i restaurangen så jag blev ensam. Unnderbart skönt eftersom dem bara babblar HELA tiden haha. När jag ätit klart så la jag huvudet på bordet och vakna när dem kom in HAHA xD. Är man trött då?! Sen körde jag hem.


Ska strax köra och hämta Tim, sen hoppa in i en varm dusch eller ta ett varmt bad, får se. Sen ska jag lägga mig rak lång i min säng och sova, häärligt.


Vad har ni gjort/gör idag?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 22 mars 2016 16:24


Av Emma - 3 februari 2016 18:44


Tjupp! Läget här är rätt så okej. Har haft dom bättre dagarna på jobb och hoppas det fortsätter i samma anda :) Idag blev vi klara med dom sista pilarna så det är skönt att kunna lämna det bakom oss. Men röjning och sågning fortsätter. Får se va...

Av Emma - 2 februari 2016 19:32

Whadaaap! Idag har jag haft en av dom bättre jobbdagarna på länge! Fick även idag jobba med mina E:n samt Pernilla som börja igår. Vi 4 är precis lika dana och vi bara flög över alla pilarna idag. Har 6 träd kvar, girlpower! Eftermiddagen va den r...

Av Emma - 1 februari 2016 21:51

Goddag! Idag har varit en låååång dag på jobb! Eller, förmiddagen gick fort. Fick äntligen jobba med mina favoritbrudar på jobb, dom tre E:na fick härja fritt med röjsåg haha! Dom tillhör fastighetssidan så får aldrig jobba med dom i vanliga fa...

Av Emma - 31 januari 2016 21:36


Tja!! Januari gick inte alls som jag tänkt mig, varit sjuk två gånger så har missat så många dagars träning :'( otroligt sorgligt haha. Men det betyder ju att Februari kommer bli bättre!! Idag har vi firat min älskade syster hemma hos mamma oc...

Ovido - Quiz & Flashcards