Direktlänk till inlägg 13 januari 2011

JIIHAAOOWW

Av Emma - 13 januari 2011 19:10

Nä men tjaaa.

Hur är läget med er alla? :D

Med mig är det bra, har just varit och hämtat min mobil så nu kan det minsann bli riktigt feta bilder igen :D Fast jag kommer inte dissa camen på datorn för det haha :p Sitter just nu och lyssnar på fet musik och har på mig den mysiga tröjan jag köpte igår. Köpte nya hörlurar innan när jag hämta min lur från lagningen. Så nu kan jag spela bra musik igen utan att jag stör alla andra :D


Körde hem från Elin vid halv tolv och hämta lillebror i stan innan idag :) Ska lämna honom imorgon till skolan samt systersonen, åka till arbetsförmedlingen och få ett papper på skrivet  sen skicka iväg det, ringa till kommunen i eslöv och böla lite på dom. Sen kommer mor hem och då får vi se vad vi gör :D


Så vad har ni gjort idag då? :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 22 mars 2016 16:24


Av Emma - 3 februari 2016 18:44


Tjupp! Läget här är rätt så okej. Har haft dom bättre dagarna på jobb och hoppas det fortsätter i samma anda :) Idag blev vi klara med dom sista pilarna så det är skönt att kunna lämna det bakom oss. Men röjning och sågning fortsätter. Får se va...

Av Emma - 2 februari 2016 19:32

Whadaaap! Idag har jag haft en av dom bättre jobbdagarna på länge! Fick även idag jobba med mina E:n samt Pernilla som börja igår. Vi 4 är precis lika dana och vi bara flög över alla pilarna idag. Har 6 träd kvar, girlpower! Eftermiddagen va den r...

Av Emma - 1 februari 2016 21:51

Goddag! Idag har varit en låååång dag på jobb! Eller, förmiddagen gick fort. Fick äntligen jobba med mina favoritbrudar på jobb, dom tre E:na fick härja fritt med röjsåg haha! Dom tillhör fastighetssidan så får aldrig jobba med dom i vanliga fa...

Av Emma - 31 januari 2016 21:36


Tja!! Januari gick inte alls som jag tänkt mig, varit sjuk två gånger så har missat så många dagars träning :'( otroligt sorgligt haha. Men det betyder ju att Februari kommer bli bättre!! Idag har vi firat min älskade syster hemma hos mamma oc...

Ovido - Quiz & Flashcards