Alla inlägg under september 2010

Av Emma - 28 september 2010 15:12

Idag var det ju jobb och det var trevligt :)

Jag älskar äldre människor :)

Dem ger så mycket beröm och kan stå och snacka med mig i flera minuter utan att behöva känna mig :) Det är härligt. Har nog pratat med 50 pers idag och jag bara älskar dem :D Hälsar jag först så skiner dem som en sol :) åååh.


Idag har jag klippt ner lite buskar och rensat ogräs.

Tiden gick så jäävla fort, härligt :)


Och förövrigt så längtar jag till att få provträna :D

Behöver komma in i en annan klubb och bara köra gärnet :D

Snart är det inomhussäsong med, kan inte bli roligare än så :D


Nu ska jag vila vidare.

Ska lägga mig och sova senast halv nio idag så jag kan få många timmars sömn :) Haha jag läter som om jag vore 50 + :D

Av Emma - 28 september 2010 06:08

Godmorgon på er.

Gissa om det är plågande att vara uppe nu?!

Under min ''ledighet'' så har jag försökt gå upp 8-8.30 för att inte sova bort hela dagen. men att ställa klockan så den ringer 05:36 och sen snoza  till klockan 06 är riktigt jobbigt. Men jag blir väl van, det ska vara såhär varke morgon liksom, haha .


Idag är det skitväder ute och jag fryser röven av mig för tillfället :(

Har virrat in mig i mitt täcke och tänkte gå och koka gröt, nam nam.

När jag kommer hem ska jag sova ett par timmar.

Kommer bli så skönt.


Ha en bra dag :)

Av Emma - 27 september 2010 17:02

Det ska bli intressant hur laget ska klara sig nästa år.

Efter vad jag hör så blir det nog svårt.

Men tydligen många som är missnöjda.


Pratade med sunken innan,

Fick lite pepptalk från henne, skönt.

Visar bara att jag inte är helt ute och cyklar,

utan att det finns fler som mig, hähä.

Det är faktiskt lite tomt utan henne.

Även om vi bara sågs på träningarna och matcherna så

var hon ändå en stor del av och bidrog med mycket.

Men, hon kommer snart hem. haha om typ 2(?!) månader (y)


När jag kom hem slocknade jag lika snabbt som jag la mig ner i sängen, hähä det är skönt att veta vad man ska göra dagen efter. För nu är det ju jobb varje dag till den 17 eller 22 December. Trevligt :)


Den 29 Oktober åker mamma, pappa, Tim, Niklas, Jag och Fredrik, Tobias och Jessica till Ullared. Vi har hyrt stuga i Varberg fredag-lördag. Kommer bli så himla kul och trevligt. Längtar som bara den. :) Shoppa en massa och bara umgås och ha mysigt. Det kanske vi flickor skulle kunna göra en dag, alla åker tillsammans och hyr stuga och shoppar. Vad tycker ni om det?! Hvilan flickor?!

Av Emma - 27 september 2010 13:37

Jag undrar en grej.

Var i mitt inlägg '' EN STOR KLUMP I MAGEN '' skrev jag att det BARA var alla andras fel. jag skrev att jag stod upp för mina misstag i den matchen, första målet tar jag på mig. Men undrar vad ni gjorde mer än att skratta bort alla andra?! , typ resterande 7 mål. Men ja, nu får någonannan stå :)


Dagen idag gick bra, tydligen skulle min huvuduppgift vara att städa men jag skämta bort det och lyckades få chefen att ändra sig, hähä. Om jag får ett jobb där dem säger att jag ska ta hand om dem gröna ytorna så ska jag fan inte städa :D hähä. Så idag gick det superbra och det ska nog bli roligt:)

Av Emma - 27 september 2010 07:22

Idag ska jag jobba på golfbanan.

Skönt att slippa gå hemma bara även om jag inte har någon lust att vara just där eftersom jag redan varit där, men men. Sköter jag mig och dem behöver folk så kunde man få extra jobb där och det tackar man ju inte nej till. Även om det är trist. Undrar vad det är för människor nu vid denna tiden :)


Har förövrigt redan hittat klubb att provträna i :D

Ska bli kul att se om det är något för mig :)


Nu ska jag äta och sen dra.

Hajs

Av Emma - 26 september 2010 18:54

Hardeberga BK ska kvala och hamnar antagligen i division 4.

Klarar man inte ens av att pressa eller lyssna så hör man inte hemma i division 3.

Det kvittar vad jag säger nu så är jag ändå negativ. Och säger jag inget så är det också fel. Idag förlora vi med 1-8, exakt samma siffror som när vi mötte dem sist.


Idag sa jag att jag inte tänker fortsätta.

Då var jag ännu mer negativ och satt i sandlådan.

Men jag sitter hellre i sandlådan än skäms på planen.

Jag var väldigt nära på att gå ifrån i halvlek, jag skämdes som in i.

Det kvittar vem som står i mål, vi släpper ändå in mål.

Jag gjorde några fantastiska räddningar men var var laget?!

Jo dem hade stannat och kolla på.

Gränsen är nådd nu.

Jag är trött på era misstag.

Jag står upp för mina misstag men vad gör ni?! Jo skrattar bort målen och undrar hur dem lyckas?! Hardeberga hör inte hemma i division 3 längre.


Det kommer bli skit av detta inlägget men det är såhär jag känner just nu.

Och änsålänge tänker jag inte återvända.

Det spelar ändå ingen roll om jag eller någonannan står.

Då ger jag hellre chansen till någon som faktiskt vill stå.


Det är inte lönt för er att kommentera att jag är negativ. Men man kan inte bi något annat. Jag har inget problem med att förlora. Men att stå i ett mål och se på när ingen jävel tar ansvar eller lyssnar. Det är pinsamt.

Av Emma - 26 september 2010 10:58

Idag måste vi fan ta poäng.

Annars måste vi kvala och det vill vi väl inte?!

Min tjocka kropp orkar inte med det.

HAHAHAHA!!!!


Nej nu ska jag vara allvarlig.

VI måste spela minst oavgjort annars är det kört för oss och då måste vi kvala, och vem fan vill det liksom?! Inte jag och jag hoppas ingen annan vill heller. Tar vi poäng idag, alltså spelar lika så måste vi vinna nästa match för då får Trelleborg kvala. Vinner vi idag så måste vi spela minst lika mot Trelleborg nästa helg. Om vi inte gör något av detta så kommer vi få kvala.


Vi måste fan rycka upp oss och ta tag i oss själva.

För nu ska vi fan kötta ner varenda jäävla spelare.

IDAG SKA VI FAN VINNA!!!!!

Av Emma - 26 september 2010 09:41

Hahah godmorgon.

Jag lever kvar i den kommentaren från igår. haha.

Nu kan jag skylla på det, vad jag än gör om dagarna.

Vad jag än gör så är jag för tjock och förstör allt :)


Så idag kan jag lika bra äta pizza och kebab till frukost och resten av livet.

Det hade varit något. haha. För det var tydligen det ända jag äter :D HAHAHAH.


Nej men skämt och sida.

Jag såg för någon dag sen att Sara hade bildat upp sin frukost och det såg förbannat gott ut. Frukost är det viktigaste målet och det kan jag ju äta nyttigt och resten av dagen onyttigt. HAHAH. Så idag ska jag testa skivad banan, äpple, linfrön och lättfil. Hoppas det är så gott som det såg ut :D


Sen ska jag dessutom spela match men det är jag för tjock för egentligen.

Men jag tror Hardeberga överlever med en tjock målvakt som gör så att dem förlorar. Är det okej med er?! AHAHA


Nu ska jag gå och äta vi hörs :)

Ovido - Quiz & Flashcards