Alla inlägg den 5 september 2010

Av Emma - 5 september 2010 18:28

Spela 2-2 mot BK Olympic.

Det tråkigaste av allt var att vi ledde med 2-0 i halvlek

och jag gjorde en uuunderbar räddning.

En spelare får till ett riktigt bra skott och jag backar för fulla muggar och timar

bollen utmärkt och styr den över ribban och gör en kullerbytta i mål.

På det hela stuka jag tummen men det var det värt :)


Andra halvlek tappar vi helt och står still.

Dem gör exakt likadant på båda deras mål, slår en lång boll på kant

och sen skickar hon in bollen på bortre där det först kommer en som

slår in den och sen en som nickar in den. Trist, jävligt trist.


Efter sånna här matcher vill jag bara ge upp och sluta spela fotboll.

Stänga in mig på rummet och bara vara för mig själv.

Det är så jävla tråkigt att behöva känna så.

Men jag kommer alltid tillbaka men jag börjar undra om jag verkligen vill komma tillbaka. Det får tiden visa.


Nu ska jag baka paj och fundera på hur länge jag kommer orka hålla på

Av Emma - 5 september 2010 12:14

Idag är det match och det är en dag som jag inte skulle spelat egentligen.

Min förkylning är värre än jag hoppats på. Bara jag går ut till bilen så är jag anfådd, haha. Men så är väl livet och jag hade gärna suttit bredvid och kollat i detta underbara väder. Men jag får väl ta och spela matchen och vila i veckan, för så lär det antagligen bli.


Annars idag så har jag bara kollat på sex and the city och sörplat tee, haha :D


Men nu måste jag dra med min skitcoola bil så vi hörs efter.

Förhoppningsvis med ett glatt inlägg och 3 poäng med mig hem.

Hajs

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards