Direktlänk till inlägg 26 september 2010

EN STOR KLUMP I MAGEN

Av Emma - 26 september 2010 18:54

Hardeberga BK ska kvala och hamnar antagligen i division 4.

Klarar man inte ens av att pressa eller lyssna så hör man inte hemma i division 3.

Det kvittar vad jag säger nu så är jag ändå negativ. Och säger jag inget så är det också fel. Idag förlora vi med 1-8, exakt samma siffror som när vi mötte dem sist.


Idag sa jag att jag inte tänker fortsätta.

Då var jag ännu mer negativ och satt i sandlådan.

Men jag sitter hellre i sandlådan än skäms på planen.

Jag var väldigt nära på att gå ifrån i halvlek, jag skämdes som in i.

Det kvittar vem som står i mål, vi släpper ändå in mål.

Jag gjorde några fantastiska räddningar men var var laget?!

Jo dem hade stannat och kolla på.

Gränsen är nådd nu.

Jag är trött på era misstag.

Jag står upp för mina misstag men vad gör ni?! Jo skrattar bort målen och undrar hur dem lyckas?! Hardeberga hör inte hemma i division 3 längre.


Det kommer bli skit av detta inlägget men det är såhär jag känner just nu.

Och änsålänge tänker jag inte återvända.

Det spelar ändå ingen roll om jag eller någonannan står.

Då ger jag hellre chansen till någon som faktiskt vill stå.


Det är inte lönt för er att kommentera att jag är negativ. Men man kan inte bi något annat. Jag har inget problem med att förlora. Men att stå i ett mål och se på när ingen jävel tar ansvar eller lyssnar. Det är pinsamt.

 
 
Sara

Sara

26 september 2010 19:44

Fan verkar så jävla tråkigt.. Kul lag du har hittat i en lagsport ;) Nej hoppa du om du känner för det.. Varför ska du spela om ingen annan verkar göra det?

http://pamittsatt.devote.se

Emma

26 september 2010 19:57

Ja den frågan har jag ställt mig många gånger. Kan lika bra byta lag och hoppas på att det blir mycket bättre :)

 
Ingen bild

Emma

27 september 2010 11:21

Emma jag tycker inte du är rättvis man är ett lag på fotbollsplanen! På första målet pressade vi och det blev ändå mål det kan inte bara vara utespelarnas fel man är ett lag och alla bidrar till en förlust eller en vinst // Emma

Emma

27 september 2010 13:35

Ja men första målet acceptera jag och dem gjorde mål från halva plan liksom. Men alla andra 7. Var pressa ni då?! 3 frilägen dessutom.

 
Sara

Sara

27 september 2010 11:49

Ja gör det!! Du behövs säkert någonannanstans!! I ett lag där alla vill spela!!

http://pamittsatt.devote.se

Emma

27 september 2010 13:36

eller hur :)

 
Sara

Sara

28 september 2010 10:42

Så kommer det att bli!!

http://pamittsatt.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 22 mars 2016 16:24


Av Emma - 3 februari 2016 18:44


Tjupp! Läget här är rätt så okej. Har haft dom bättre dagarna på jobb och hoppas det fortsätter i samma anda :) Idag blev vi klara med dom sista pilarna så det är skönt att kunna lämna det bakom oss. Men röjning och sågning fortsätter. Får se va...

Av Emma - 2 februari 2016 19:32

Whadaaap! Idag har jag haft en av dom bättre jobbdagarna på länge! Fick även idag jobba med mina E:n samt Pernilla som börja igår. Vi 4 är precis lika dana och vi bara flög över alla pilarna idag. Har 6 träd kvar, girlpower! Eftermiddagen va den r...

Av Emma - 1 februari 2016 21:51

Goddag! Idag har varit en låååång dag på jobb! Eller, förmiddagen gick fort. Fick äntligen jobba med mina favoritbrudar på jobb, dom tre E:na fick härja fritt med röjsåg haha! Dom tillhör fastighetssidan så får aldrig jobba med dom i vanliga fa...

Av Emma - 31 januari 2016 21:36


Tja!! Januari gick inte alls som jag tänkt mig, varit sjuk två gånger så har missat så många dagars träning :'( otroligt sorgligt haha. Men det betyder ju att Februari kommer bli bättre!! Idag har vi firat min älskade syster hemma hos mamma oc...

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards