Alla inlägg den 6 september 2010

Av Emma - 6 september 2010 21:15

Min hals börjar göra ont också.

Varför har jag denna otur egentligen?!?!?!?!? :(

Gud är nästan aldrig på min sida.

blä blä blä.


Men till något annat trevligt, vi åkte och hälsa på mormor på hennes dag och där visade det sig att en hel del av släkten också var vilket var trevligt. Min kusins barn försöker jag alltid bli polare med men han ger minsan aldrig med sig. Fast när han fick banan då kunde han hänga hos mig lite haha. Jag minns på studenten så blev han polare med mig när jag hade ostbågar och chips vid mig. Jag tror han lever för ordspråket ''en riktigt vän är en vän med föda'' haha :D:D Men när allt var upätet så drog han. Nästa gång vi ses så ska jag ha chips eller ostbågar :D


Nu ska jag dammsuga mitt rum och sen hänga vid datorn och se om jag hittar några roliga program :) Hajs

Av Emma - 6 september 2010 14:55

Ja jag har varit hemma en stund och har jätteont i min ben och fötter.

Jag fick för mig att gå upp till Kungshult och sen vidare mot skarhult och sen hem igen, ingen aning om hur lång den är men det ska jag ta reda på senare. Men rundan tog 2 timmar och 20 min att gå i hyffsad takt. Utom i slutet för då kunde jag knappt röra mig. Att gå på asfalt är inte bra för mina ben, aj.


Nu ska jag lägga mig på soffan och trösta med paj. haha

Av Emma - 6 september 2010 08:11

Idag fyller min mormor år, grattis till henne :D


Idag så vet jag inte vad jag ska göra.

Jag får ju starta upp mitt liv nu när jag bara hängt framför tvn med sex and the city. haha ::p Har ju bara kollat på det nästan varje dag men igår var sista avsnittet och det är nog världens bästa avsnitt. Helt underbart!


Får se om jag ska dammsuga mitt rum, har fjädrar överallt. Duntäcke har en nackdel och det är att det blir  fjädrar överallt :/ Men det är världens bästa täcke :D Okej, nog om mitt täcke. Undra om det blir bra väder idag, är det väldigt kyligt ute så är det inte så roligt att rensa rabatter tex. Skulle behöva hämta hem stenmjöl med men känns som en onödig körning bara för det. Får väl ta det när jag verkligen behöver in till stan.


Lite sliten är jag, gick och la mig rätt sent inatt och är uppe hyffsat tidigt för att lämna Niklas till bussen. Vissa har ju två år kvar i skolan, hähä ;)


Men vi hörs väl later.

Ovido - Quiz & Flashcards