Alla inlägg den 14 september 2010

Av Emma - 14 september 2010 22:48

Träningen var världigt blöt.

Det börja regna när vi samlades och varade väl halva träningen knappt. Eller nej, inte ens det. Vi var 10 st, kul?! Nej. Jag börja lessna på att ta mig dit när ingen annan jävel är där. Folk klaga på att dem inte hade målvakt och det var tråkigt Men nu är  jag fann där nästan varje träning och då dyker ni inte upp. Jävligt dålig stil!. Ja, arg är jag.


men vi som var där jogga tre varv, körde lite pass, volly och nick. Slog långbollar och sen värmde dem upp mig. Lite skott i midjan och på marken. Sedan överallt. Sen körde dem någon uppspelsövning där man ska slå bollen på kant sen snett bakåt i mitten. Sen var det herre på täppan och då hade Elle lämnat, så vi var tre i varje lag. Helen, My och jag var i samma lag. men det ända dem gjorde var att klaga på var att jag var tvungen att stå. Det gör jag hela tiden så jag lämna målet. Så när bollen kom vände båda ryggen till. haha.


Och gissa om jag var blöt?! Jag var inte torr någonstans, och det menar jag ordagrannt. Kallt och jävligt med. Mina extraljus la dessutom av på vägen hem. Mitt heljus suger duktigt. Så det vara bara att stirra rakt fram så det nästan gjorde ont i ögonen..

 Jag hatar att köra i mörker när man inte ser bra, därför var mina extraljus riktigt bra, men vad hjälpte det när dem la av?!


Nu har jag krypt ner i sängen och kollar på två och en halv men och hade tänkt somna så jag säger godnatt nu :)

Av Emma - 14 september 2010 18:18

Nu ska jag dra iväg och träna för hela slanten.

Vi hörs ikväll D:

Av Emma - 14 september 2010 17:02

Kom just in, har skurtat min pärla från däck till tak.

Den var jättesmutsig för att bror och jag tog en grusväg hem för att slippa hänga bakom en jävla traktor. På ett sätt längtar jag till vintern för då är traktorer bra. Men jag hatar dem på somrarna, gah. Så bara för det fick jag skura den, jag såg knappt ut genom rutorna haha.


Ikväll blir det träning, vädret är bra nu iaf.

Riktigt härligt ute.

My muntrade upp mig med att jag fick skratta åt hennes tabbar så det gjorde mig på träningshumör haha :D Men det tråkigaste av allt är väl att min förkylning inte vill ge med sig :( Men blir det löpning idag så ska jag vara med på så mycket jag orkar :)


Jag längtar tills imorgon då det är värsta kamoen :D

Heja himmelsblå

OJ

Av Emma - 14 september 2010 10:46

Mamma städa någon låda på toaletten och hittade ett silverarmband och undrade om det var mitt. Och det var det inte så hon undra om jag ville ha det och jag sa nej för det var jätteäckligt. Det var brunt och äckligt som silver kan bli om an duschar med det. Så jag sa släng det. Hon bara nej men ta medlet som finns på andra toaletten och lägg det i det en stund. Så jag promenerade iväg och gjorde som hon sa, när jag kom tillbaka en stund senare var det som nytt :O Helt chockad var jag haha :D Så jag roa mig med att lägga alla mina silversmycken som var äckliga som jag inte använt på flera år och nu är dem som nya :O Kunde hon inte berättat det tidigare?! :D:D haha.


Så nu har jag nya och fina smycken igen, ser det ut som iaf :)


Bara en liten nyhet som förgyllde min dag :)

Av Emma - 14 september 2010 08:48

Godmorgon :)

Idag steg jag upp halv 8 för att lämna min systerson som verkade vara en gullig påg tills han vände helt och gilla inte mig längre. Snacka om att han är i sin trottsålder. Han blev jättesur och jag irriterad och sen slutade med att han sa att han inte gilla mig och stängde dörren och gick. Trist men jag sa att jag älska honom iaf så jag hoppas han gillar mig när han kommer hem . Det bästa med honom är att han glömmer saker så himla snabbt så bråkar vi så är vi sams en stund efter :)


Nu så är snubben här och bytar lås. Mamma kom hem med nybakta bullar och nybakta kakor. Mums, sockerbulle och kanelbulle. Ska vi fika med sen och en kopp tee till det. Jag älskar dagra med mamma men sen åker hon och jobbar, trist nog :(


Idag så ska jag inte cykla haha. Jag tror att jag blir inne tills träningen börjar istället :) Idag är det 8 dagar som jag rört på mig varje dag, härligt :)


Men nu ska jag kolla lite film eller hjälpa mamma och städa.

Hajs


 

Ovido - Quiz & Flashcards