Alla inlägg den 22 september 2010

Av Emma - 22 september 2010 17:59

Nu drar jag till Svalöv till min snutt.


Har klippt med trimmern och rensat ogräs idag.

Så idag har jag varit duktigt :D


Niklas, min bror säger att jag måste blogga om vad jag har på mig annars har jag ingen riktig blogg. Så idag har jag mina studentmjukisar 299 kr, linne från Cubus 129 kr och tröja från HM 149. Jag har lite slappekläder i och med det är onsdag. Man behöver inte ha jättefina kläder då.


bye bye bitches.


(HOPPAS HAN BLIR GLAD NU!!! )

Av Emma - 22 september 2010 12:00

tja faan :D


Idag har jag varit på möte på Golfbanan.

Börjar jobba på måndag kl 08.

Tiderna kommer vara varierande från 07 eller 06.

Sen jobbar jag 6 timmar om dagen så det är skönt det med :)

Men hade hellre jobbat längre och varit ledig en dag i veckan.

Men man kan inte få allt som man vill.

Det är jag och en killa Ali heter han som ska vara där samtidigt.

HAHAH det blir nog bra :)


Idag händer väl inte så mycket.

Världens underbaraste väder idag.

Det känns precis som vår fast nu är det höst istället haha och det märker ma bara på träden annars hade man kunnat tro att det är vår :) Men icke.


Får se om jag ska rensa ogräs här hemma, gå med trimmern och tvätta min bil. Det behövs. Alla bönder håller på och köra ut skit på åkrarna, iofs har dem gjort det dem senaste veckorna så det har mögat ner min pärla :( Ska försöka få med mig min bror ut och gå en runda också :)

Ovido - Quiz & Flashcards