Alla inlägg den 16 september 2010

Av Emma - 16 september 2010 17:17

Ja jag har egentligen ingen lust att blogga men vill ändå skriva ett inlägg. Får inte ihop det själv men det är så tåkigt när jag inte skrivit något på hela dagen.


Idag gick jag upp riktigt tidigt för att vara tidigt i Veberöd och rensa ogräs och sånt skit. Var där ett bra tag innan jag åkte hem igen och somna i min säng. Vilket var väldigt skönt. Det märks att jag är ung i åldern men att min kropp känns som 60 år. Jag vilar alltid, såfort jag kan så sover jag. Haha ^^, Jag längtar till att få ett jobb så man kan få komma hem och känna att man gjort något. Nu går jag bara på möten, som är så jävla tråkigt. Och sen ställer upp för alla andra som inte gör mig någon nytta egentligen men jag är snäll :)


Elin ringde innan och tyckte vi skulle ta tag i oss och starta ett företag till våren. Men mitt svar var, kommer vi verkligen klarar det?! Och så positiv som den här underbarar tjejen var så fick jag till svar att, klart vi gör. Vi får bara ta reda på de och de. Kolla där, höra där och se om det finns lite chanser att vi skulle kunna., Så jag gick med på att ta reda på hur man går till väga :) Blir ingen plantskola än för oss, utan mer ett trädgårdstjänst företag med beskäring, ogräsrensing osv. Möjligtvis lite lättare anläggning :) Lyckas vi så lyckas vi. Men får någon jobb så får det ligga på hyllan sålänge :) Men förhoppningsvis så finns möjligheterna där :)


Ja nog om detta, nu ska jag äta något för ikväll blir det träning. Och vill inte få kräk känsla som jag fått varje träning innan i 4 år, haha ^^, Men vi hörs väl senare.

Ovido - Quiz & Flashcards