Alla inlägg den 15 september 2010

Av Emma - 15 september 2010 22:06

Vilken uuunderbar match.

Det är en oförglömlig match, helt klart.

Vilket tryck det var från start till slut och att Malmö pangar in 2-0 på övertid gjorde ju saken ännu bättre. Matchen går inte att beskriva, riktigt riktigt bra. Ni som missa den, missade en match för livet :D


Åh vi älskar Malmö FF
Ja vi brinner för vårt lag
Under himmelsblåa skyar
Blir vi starkare och bättre för var dag

Åh vi älskar Malmö FF
Bortom tid och bortom rum
Genom stadens gröna parker
Malmös hjärtan och själar står i blom

Se där Sveriges bästa
Stolt och stark
Och när stormen river
Ger vi allt
Ända sedan gamla dagar
Under våran ljusblå fana
står vi upp
För himmelsblått
Heja Malmö

Åh vi älskar Malmö FF
Ja vi brinner för vårt lag
Under himmelsblåa skyar
Blir vi starkare och bättre för var dag

Se där Sveriges bästa
Stolt och stark
Och när stormen river
Ger vi allt
Ända sedan gamla dagar
Under våran ljusblå fana
står vi upp
För himmelsblått
Heja Malmö

Av Emma - 15 september 2010 18:44

MFF KOMMER KROSSA HIF!!!!!

mer behöver jag inte säga.

Av Emma - 15 september 2010 16:26

Mamma väckte mig strax innan tio och sa att farmor var utskriven nu, så jag reste mig upp som en zombi och gjorde mig klar och körde och hämta henne. Och gisses vilken skilland det var att köra I helsingborg runt elva tiden än runt fyra tiden, haha. Inga folk allls och det var skönt :) När jag hämta henne ringde pappa och undra om jag kunde fixa tre HIF tröjor så jag körde rundor vid Olympia och kolla efter HIF shoppen men det visade sig att den inte öppna förän halv ett. Så farmor och jag leta oss vidare mot väla och gick in till Intersport coh fixa tröjorna. Farmor bjöd dessutom på fika. Det var nog det godaste lyxwienerbrödet jag har ätit :D Det var någon kamm blandat med wienerbröd samt med fluffig vaniljkrän i. Sååå jääävla gott. Nog den bästa kakan som finns :D


Sen drog vi hem, jag lämna henne i Eslöv, körde och tanka, köpte dounats till mamma och Tim. Väl hemma slockna jag direkt framför tv och vaknade när Niklas ringde och bad mig hämta honom., Upp som en zombi, få Tim med mig i bilen och hämta honom. Ett jävla körande idag.


Nu ikväll kommer bror och hans tjej, samt min kusin och hennes sambo hit och ska kolla derbyt. Nice nice :D Hela familjen samlad förutom syster som finns i Stockholm men hon får väl kolla matchen där ifrån. haha :D Hoppas på en underbar match :D


Nu ska jag ut och cykla lite, måste röra på mig idag :)

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards