Alla inlägg den 9 september 2010

Av Emma - 9 september 2010 18:26

Kastar iväg ett snabbt inlägg.

Ska dra iväg och träna nu.

Hoppas på en rolig träning iaf.


Underbara Helen har löst så att jag kan byta min crossängel :)

Så på lördag får jag rätt. Hoppas på att den är lika fin som jag hoppas på :)


Men vi hörs senare, hajs

Av Emma - 9 september 2010 14:57

.. en timmes powenap, eller något. hahah.

Vaknade upp nu av att mamma ringde.

Fyfan vad sliten jag är.

Får nog hälla en spann med kallt vatten över mig själv.


Idag skulle vi tydligen äta pannkakor för mammas fråga var,

Mamma: har du bakat pannkakor?!

Jag bara ehm nä?! kan du köpa läsk till mig?

Mamma: Om du börjar göra pannkakor nu så kanske jag köper läsk.

Jag:Glöm läsken då :)


Läsk är inte viktigt om man måste baka pannkakor, det är riktigt riktigt illa.

men jag får väl hjälpa henne.

Så elak är jag ju inte men vem vill baka pannkakor i två timmar liksom?!

Av Emma - 9 september 2010 09:56

Så vad händer idag?!


Jo inte ett ända dugg, kul?! Nej faktiskt inte.

Jag får väl se om jag kan få ihop en tvättmaskin och sen ut och gå.

Min förkylning är fortfarande inte helt okej. Iaf inte på morgonen, då är jag täppt i näsan ocht jock i halsen men fram mot dagen blir det bättre :)


Får se om jag ska träna ikväll, isåfall blir det bara en enkel träning för mig. Vill inte anstränga mig i  onödan bara för att. Så jag får se vad jag gör.


För övrigt så har jag världens jävla träningsverk i armar och bröstmuskler, fy fan alltså. I magen känns det lite grann men inte så farligt. Ont har jag iaf och det är en plåga. Bara för att jag skulle vara lika grym som dem i Florida ;) haha.


Nej nu ska jag ut och gå en runda, hajs

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards