Alla inlägg den 21 september 2010

Av Emma - 21 september 2010 22:10

Matchen slutade 2-2, Hardeberga mötte Röstånga.


Det bästa i hela matchen var att se Olle kriga på som aldrig förr.

Och vet ni, hon fick nästan alla frisparkar med sig, haha helt sjukt :D

Och sen gjorde domaren världens tabbe.

Blåser straff till röstånga för att nån tjej fastnar i Olles sko och trillar. haha.

Olle hade riktigt bra tillslag idag. Om hon hade fått eller börjat utnyttja dem i A-laget hade vi nog haft många fina anfall. Det är något jag märkt hos Olle som hon verkligen förbättrat sig med. När hon får till dem som hon nästan fick varenda gång idag så är dem riktigt riktigt bra :D Kämpa på Olle, du gör bra jobb ifrån dig :D


Men jaja, Malin S gjorde ett snyggt frisparksmål och Milan panga in ett mål med.

My kämpa på och hade riktigt bra skott när jag klagat lite haha :D Hon kan om hon bara vill ta i lite. Gick hur bra som helst. Vågar hon det i A-laget med så kan hon få iväg bra bollar på kant. Tro på dig själv tös :D Duktig var hon också för den delen :) Alla var duktiga iofs men Olle var nog den som utmärkte sig mest idag. Hon var överallt och kämpa :)


En annan grej var att i första halvlek var snacket riktigt bra. Varför gör vi aldrig det i A-laget?! Iaf, i U-laget är där världens bästa stämning. Jag blev så himla sugen på att spela ute nu. Ska kanske hoppa av målvaktskarriären och skola om mig. Det hade varit något :D


Nu ska jag sova så vi hörs

Av Emma - 21 september 2010 18:22

Idag skulle jag egentligen åkt till min snutt men dem från arbetslyftet eller vad det heter ringde och sa att jag inte kunde vara och ha prakt i flyinge som parkskötare. Trist nog så hade jag bara Eslövs golfbana som val och då fick det ju bli det. Så bara för det ska jag på möte imorgon. Blir det samma tider som på praktiken kommer jag dö. 06.00-14:30 Det gillas verkligen inte. Men äntligen kan där komma pengar in på kontot fast det är mer än en månad tills dess men ändå :)


Men min stora fråga är, vad fan gör man på en golfbana nu?! Jag menar, jag ska vara där ända tills slutet av December och då golfar man väl ändå inte?! och gräset växer inte. Dessutom är det kanske snö då med. äsch vi får väl se. Helnöjd är jag absolut inte.


Nu ikväll ska jag åka till Hardeberga och checka in U-lagets match. My tyckte jag kunde åka dit och skrika på henne. Hon är nog den ända i Hela Hardeberga som verkar vara okej med mitt gnäll ibland och skrikande. Men hon tar det till sig iaf och inte ser det som negativt, hoppas jag iaf :) till skillnad från vissa andra.


Nej nu ska jag snart köra så vi hörs.

Av Emma - 21 september 2010 11:23

Niklas ringde vid halv elva och bad mig hämta honom elva. Precis innan jag skulle köra så ringer han igen och ska bli hämtad klockan ett. Se ringer han igen och ska bli hämtad halv ett. Nu fasar jag över att köra in till stan ifall han ska bli hämtad ännu senare. Hade tänkt ta med en lapp från försökringskassan och gå till arbetsförmedlingen innan. så ska strax köra :) Sen ska vi nog dra till Kungshult. Niklas ville stå lite och jag får ändå aldrig skjuta på våra träningar så det tacka jag inte nej till :)


Vi hörs

Av Emma - 21 september 2010 07:43

Idag gick jag upp kvart i 7 för att väcka Niklas och så, men när jag väl kom upp stod pappa i duschen så la och vänta tills han var klar och bad han skicka in Niklas i duschen. Kvart över 7 undrar pappa varför jag är uppe och yrar. Jag bara, ehm ja jag ska lämna Niklas till bussen halv 8. Så får jag det svaret man inte vill höra när man kämpat sig upp, men han lämnar jag,Klockan är ju bara kvart över 7. suck..


Så nu har jag startat en tvättmaskin och en diskmaskin så nu ligger jag här och har ont i ögonen. Tvingar mig själv att kolla haha :D Ska väl bege mig ut i köket och äta sen somna sött till two and a half men  :) Ikväll blir det att lira lite boll med bror och sen till min snutt :) U-laget har ju match idag så träningen är inställd.


Vad ska ni göra idag?!

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards