Alla inlägg den 8 september 2010

Av Emma - 8 september 2010 22:45

Det är rätt tråkigt att blogga utan att få kommentarer men o andra sidan så kommenterar jag nästan aldrig till någon. Elin är väl den jag kommenterar imest till. Fetto får en kommentar ibland när jag tycker synd om henne samt Sara för hon är så snäll och kommenterar i min :) Men får man en kommentar av mig så är det fan bra haha :D Det var annat förr när jag inte hade facebook haha. För nu skriver folken där istället, men men. Öppnar man upp en ny dörr stängs en annan :) Jag kanske ska sluta blogga haha, skriver inget vettigt ändå eftersom jag bara går här hemma och surar efter alla matcher. HAHA!


Idag var jag på bingo som sagt, jag vann inget såklart. Det gör jag aldrig. Men en tant vann först 820 kr och sen direkt efter 5000 kr. Det är fan fuskigt. Jag ville så gärna vinna 5000 kr men så vann hon såklart. Illa illa men bara att kämpa vidare, eller något.


Träningsvärken från situpsen och armhävningarna börjar kännas nu, haha. Tror jag lär ha duktigt ont i mina bröstmuskler imorgon :/ Men jag var iaf duktig som palla det.


Nu ser jag snart inte mer, mina ögonlock trillar snart ner helt.

Är duktigt trött så jag säger godnatt nu.

Hajs


 


Av Emma - 8 september 2010 17:09

Ja mötet idag såg jag absolut inte någon mening med. Jag vet om att jag vill bli anläggare och då behöver jag väl inte lyssna på någon som säger till mig att det syns tydligt på mina intressen och värderinga att jag vill bli anläggare. Hur dumma är ni egentligen?! Visst, tjejen är otroligt trevlig men varför?!


Idag fick jag min efterlängtade crossängel men tyvärr var det fel ängel :( Får se om jag kan byta annars får jag väl nöja mig med denna. Fast det var ändå 100 kr till något jag ville ge en fin tanke för och då vill jag ju ha det jag beställde :)


Ikväll vet jag inte om jag ska hänga med på bingo med mamma och mormor.

Det är sjukt tråkigt på detta stället men jag lever i hopp om att jag ska vinna. Och varenda gång när det 'r slut och jag inte har vunnit så säger jag, aldrig mer. haha :)


Av Emma - 8 september 2010 12:47

Var ute och gick innan i en halvtimme, kom hem och körde rundan som tog hundra år för mig att gå, haha :D 1,3 mil lång var den. Så jag tror nog att hade jag varit lite gladare hade jag nog kunnat korta ner den 20 min haha :D Men det tänker jag inte ta reda på :D Jag gjorde även 200 situps och 100 armhävningar. Sunken berätta att dem gjorde det på deras träning så jag fick testa. Mina armar är helt slut haha :D


Har just duschat och käkat frukost, ja en aning sent men vad gör man om man inte är hungrig :)?! Ska som sagt på möte sen vid 14 tiden och det varar en timme ungefär, hoppas på at det slutar tidigare :D Idag ska vi snacka om dem övningarna vi gjorde förra tisdagen, suck. Svintråkigt och jag vill mer än något annat ha ett jobb.


Men nu ska kah föna håret och platta det, längesen jag hade det plattat eller nersläppt överhuvud taget :) Men ja, vi hörs väl senare :)

Av Emma - 8 september 2010 10:15

Halloj halloj.

Idag är det strålande väder men vet inte hur kyligt det är ute. Men det ska jag ta reda på nu :) Ska bege mig ut och gå i en halvtimme, tror det tar så lång tid att gå ner till korsningen och hem igen. Men idag ska jag hålla högt tempo hela biten, precis som jag gjorde igår :)


Men ja, vi hörs väl senare när jag är hemma igen och krängt frukost :)

Kan ju säga så mycket att jag ska plågas av ännu ett möte idag igen :(


Hajs

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards