Alla inlägg den 25 september 2010

Av Emma - 25 september 2010 16:22

Fick en ganska rolig kommentar innan.

Tydligen så kan man inte få äta kebab om man vill börja gymma?!

Får man inte äta vad man vill när man vill även om man tränar?!

Ingen bestämmer väl vad jag ska äta. Men tydligen så kan jag ingenting och träning för att jag åt en kebabtallrik. Tydligen vet hon vad jag äter varje dag.


Och för att vi förlorar våra matcher var tydligen för att jag är för tjock.

Kan man inte vara duktig på sport även om man har lite mer hull än modeller?!

Den här människan som skrev detta tror jag har världens sämsta självförtroende.

Men om hon mår bättre av att klaga på människor så är det lugnt :)


Jag vet om att jag inte väger lika lite som jag gjorde för några årsen.

Men sålänge jag själv inte mår dåligt av det så spelar det väl ingen roll. Och jag tycker

 absolut inte att jag blivit sämre som målvakt. Men någon som beter sig som en fjortis vet tydligen allt här i livet.


Och hon vet tydligen att det är mitt fel att vi förlorar alla matcher.

Ja där ser man. Allt är mitt fel för hon vet allt.


Tack för att du berättade lilla du.

Men ta tag i ditt eget liv istället.

Av Emma - 25 september 2010 13:04

Nu har jag legat i sängen och härmat stefan och krister.

Det är den bästa filmen någonsin :D


Nu ska pappa, jag och lillebror åka in till stan och gå på marknaden. Lille Tim ska vi kasta av hos någon polare till honom, hähä.


Vi hörs senare :)

Av Emma - 25 september 2010 12:01

Jag flög upp ur sängen inatt utav att det small så in i helvete.

Åskan hade tatt över. Fyfan vad hemskt.

Jag flög nog en meter i luften när det slog ner någonstans.

Sen hade jag svårt för att somna igen.

La och lyssna på allt muller och ösregn. usch.


Glömde säg igår att min träningsverk i benen var hemsk.

Idag gör det inte så jätteont, men det gör jävligt ont ändå.

Fattar inte hur 30 upphopp kan göra så mycket.


Funderade mer över gymmet igår och jag är verkligen sjukt sugen på att börja gymma igen. Men det svider att det ska kosta så jävla mycket på Hälsostudion. Får fundera lite till helt enkelt.


Idag ska jag, lillebror och pappa gå på marknaden i Eslöv.

Tur att alla inte sviker en :)

Blir nog trevligt.


Nu ska jag gå och äta sen kör vi nog :)

Av Emma - 25 september 2010 10:42

10 FAVORITER

Färg: Limegrön och svart

Mat: Spagetti och köttfärssås

Band: Ingen speciell

Film: Stefan och Krister där fick du

Bok: ingen just nu.

Sport: FOTBOLL

Årstid: Lite av varje blir lagom, då hinner man inte tröttna

Veckodag: nu spelar det ingen roll, Fredagarna lär jag nog se framemot sen.

Glassmak: gammaldags vanilj

Tid på dygnet: 17-19. Då är hela familjen hemma


9 VAL

Kaffe eller te: te

Vår eller höst: vår

Klackar eller stövlar: Stövlar

Uppsatt eller nersläppt: uppsatt

Brunett eller blondin: Brunett

Moderaterna eller socialdemokraterna: Ingen av dem

Godis eller kakor: beror på suget

Hemma eller borta: Hemma

Tv eller dator: Dator


8 FÖR TILLFÄLLET

Humör: deprimerad

Smak: geisha

Kläder: Shorts och t-shirt

Bakgrund: Tim som sjunger

Nagellack: Vitt

Tid: 10:53

Omgivning: halvmörkt och min lampa som är tänd

Irritationsobjekt: jadå


7 FRAMTIDEN

Utbildning: Brandman, fast jag lär inte våga.

Jobb: Eget företag, plantskola eller skötsel

Land att bo i: Sverige

Bil: Volvo xc70, mörkblå

Djur: Hund

Man: Förhoppningsvis samma som jag har nu

Antal barn: inga eller 2


6 HAR DU NÅGONSIN

Dejtat någon av dina nära vänner: Nej

Brutit mot lagen: Ja

Blivit arresterad: Nej

Badat naken: Ja

Varit med på tv: Nej

Kysst någon du inte känner: Ja


5 SENASTE LÄNDERNA DU BESÖKT

1. DANMARK 2010

2. HOLLAND 2010

3. TYSKLAND 2010

4. DANMARK (igen) 2010

5. MAKEDONIEN 2007


4 SANNINGAR

1. Jag hatar när ingen vill

2. Sova är nästan det bästa jag vet

3. Jag hatar mörker

4. Min familj går före alla andra


3  PERSONER

Du kan berätta allt för: Bara mamma och Fredrik jag kan lite 100 på

Du tycker om: Mamma, Elin och Fredrik

Du inte gillar: EN DEL


2 PERSONER DU VILL GÖR DETTA

Fetto och Sara :)


1 ÖNSKAN

Att alla min önskingar går igenom :D

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards