Alla inlägg den 3 september 2010

Av Emma - 3 september 2010 21:41

Ja jag lever faktiskt.

Igår höre ingen människa något ifrån mig, märkligt, eller hur?! :)

Inte ens min familj hörde något ifrån mig (tror jag)


Men jag har haft det super i lilla byn.

När jag kom fram hade fredrik börjat med maten och det bjöds på kycklingfile, kokta grönsaker, vitlökssås och klyftpotatis, mums mums.

Sedan gick jag raka vägen till sängen och kolla på sex and the city, haha :D


Igår så var vi i ystad typ 2 timmar och kolla på soffor, hitta en jysk som vi beställde.

Köpte 3 kuddar som vi ska ha i soffa med, fredrik tyckte det var bäst att köpa dem direkt så han inte glömde dem när han skulle hämta soffan hähä :D


Sen drog vi till Andreas och byggde om mitt avgasrör lite, ville att min bil skulle låta lite tufft haha :D men trist nog hörde jag knappt någon skillnad men det var värt ett försök :)

Sen åkte vi hem igen. Pizza åt vi med, eller iaf jag. Fredrik krä'ngde kebabtallrik.


Idag så har vi bestämt vad vi ska göra med trädgården samt vårt tvrum och det lät bli kanonnice sen :D Vi har även bytat luftfilter till något annat coolt luftfilter så nu låter det när man gasar upp, coooolt :D En dag får vi fixa så det låter lite mer, haha :D


Nästa gång vi ses ska vi polera min bil så jag får den där snygga röda fägen igen samt sätta på en liten diskret vinge på bilen min, feeett :D:D:D


men nog om detta, hähä.


Imorgon är det loppis i Hardeberga, tyvärr ska jag bara vara trogen kund(?!?!) säger man ens så?! Men jag har annat att ta hand om under dagen, egentligen skulle jag stannat i Löderup hela dagen imorgon men åkte hem idag. Så imorgon ska jag bara åka med mamma och farmor för att kolla läget. :)


Nej nog om detta, nu ska jag hitta på något annat :)

Ovido - Quiz & Flashcards