Alla inlägg den 10 september 2010

Av Emma - 10 september 2010 23:25

Jessica och Tobias kom och krängde mina pannkakor. haha.

Fast Fredrik var också rätt duktig på att äta mängder av dem.

men dem är till för att ätas men tre timmars slitande försvann på mindre än 20 min, det känns i hjärtat ^^,


Nu ikväll så har jag hängt upp tvätt samt laddat en ny maskin till imorgon.

Passade på att tömma diskmaskinen med så slipper mamma eller pappa göra det imorgon :) En snäll dotter är jag. Dem har levt lyxliv nu under min ''ledighet'' hehe.


Nu blir det sängen iaf, imorgon är det match.

Ska hinna gå en runda med, får inge ge upp redan :)


hajs

Av Emma - 10 september 2010 14:59

Nu 3 timmar senare så är mitt bakande av pannkakor äntligen klart.

60 pannkakor blev det totalt.

Mina hälar gör så¨himla ont.

Nu får det dröja lääänge innan jag bakar igen. usch!


På bilden ser ni 47 pannkakor, plus minus.

Kan ha missat räkna eller lagt till fler haha.

13 st är uppätna iaf.


 

Av Emma - 10 september 2010 11:08

Idag var jag minsan ute tidigare än vad jag brukar och det var mycket skönare :D

blev 40 minuters powerwalk och en dusch på det hela.

Nu ska jag snart gå och göra pannkakor hade jag tänkt, nam nam.


Annars iadg händer väl inte mycket.

Jag har fortfarande träningsverk i mina armar och bröstmuskler men

lika glad är jag för det, haha :)


Vad ska ni göra idag?!

Ovido - Quiz & Flashcards