Alla inlägg den 24 september 2010

Av Emma - 24 september 2010 23:06

Idag har jag umgåts med lillebror nästan hela dagen,

Vi hängde med mamma och Tim in till stan för att hänga där istället för hemma. Vi vandra omkring i Eslöv, stötte på hans polare. Dem snacka om datorspel i typ 8 min sen gick vi. Jag fick namnet, tja syrran av polarn. trevligt. Sen hängde vi på dressman och hemmakväll. Sen skulle Tim simma, då hängde vi på badet tills pappa kom, jag satt väldigt bekvämt i an massagestol medans han fick titta på i sin stol som inte funka, hähä. Sen kolla vi upp priser vad ett gymkort skulle kosta där, skulle kosta oss 3840 spän/år om vi skulle ha gym, bad och gruppträning. På friskis och svettis kostar det mig 1800 kr/år för gym och gruppträning. Men dem har mycket roligare gruppträningar och gymmaskiner på badet (hälsostudio). Men är det värt det dubbla?!


Sen drog vi hem, jag käka kebabtallrik och han kebab special pizza. Han ville kolla på någon Lizzie MacG film för hon sjunger i slutet haha. Så vi kolla in slutet så han kunde sjunga till låten. HAHA. Sen ville han se Make It Happen för att se hennes dans. Sen kollade vi på Virus i Bataljongen. Själva teatern/filmen var inte jätterolig, men att kolla på den med honom fick mig till att gråta av garv. HAHAHAA fy fan vad kul.


När den var slut kolla på in mina tjejvänner och prata om vem som var snygg osv.ahaha Efter det titta vi på två och en halv men. Sen dissa han mig.


Nu ska jag kolla på Stefan och Krister där fick du, själv. Får kolla på den imorgon igen med lillebror, muhahaha :D


En bra och rolig dag med lillebror, tack :D


  i love u <3

Av Emma - 24 september 2010 17:26

Alla dissar mig idag utom lillebror :D

Så ikväll ska vi bara kolla film och käka godis :D


hajs

Av Emma - 24 september 2010 12:45

Faan vad jag älskar vädret :D

Det känns som en tidig sommarmorgon ute :D

Är så taggad för vad fan som helst.

men har inte ett piss att göra, trist nog.


Så vad ska ni göra idag?!

själv blir det att ruttna.

På måndag börjar livet.

Av Emma - 24 september 2010 10:00

tja tja.

Vädret är underbart idag med, så jävla härligt :D

Ska ut sen och klippa ner allt det vissna på blommorna.

Sen får jag se om det blir lite mer småpill någonstans :)


Min kropp är mör idag.

Träningar som igår är roliga för man tar i för fulla muggar utan att tänka på det, och idag är första gången på länge som jag har träningsverk, härligt :) Fler sådana träningar tack :D Med situps, armhävningar och upphopp, lite löpning i tävling och sen att jag dessutom får lira ute :D Igår var riktigt roligt :D Hoppas ni andra tyckte det med :)


Nu har jag just dammsugat huset, det behövdes.

Har startat en maskin tvätt och tömt diskmaskinen med.

Duktig jag är!!


Nu i helgen är det marknad i Eslöv, HAJA ESLÖV!!

Dit får jag väl gå en sväng, min snutt Elin ska med också :D

myspys.


Nu ska jag gå och koka ägg, blev väldigt sugen på äggmacka med kaviar.

så nu säger jag hejdå :D

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards