Direktlänk till inlägg 27 september 2010

LITE PEPPTALK

Av Emma - 27 september 2010 17:02

Det ska bli intressant hur laget ska klara sig nästa år.

Efter vad jag hör så blir det nog svårt.

Men tydligen många som är missnöjda.


Pratade med sunken innan,

Fick lite pepptalk från henne, skönt.

Visar bara att jag inte är helt ute och cyklar,

utan att det finns fler som mig, hähä.

Det är faktiskt lite tomt utan henne.

Även om vi bara sågs på träningarna och matcherna så

var hon ändå en stor del av och bidrog med mycket.

Men, hon kommer snart hem. haha om typ 2(?!) månader (y)


När jag kom hem slocknade jag lika snabbt som jag la mig ner i sängen, hähä det är skönt att veta vad man ska göra dagen efter. För nu är det ju jobb varje dag till den 17 eller 22 December. Trevligt :)


Den 29 Oktober åker mamma, pappa, Tim, Niklas, Jag och Fredrik, Tobias och Jessica till Ullared. Vi har hyrt stuga i Varberg fredag-lördag. Kommer bli så himla kul och trevligt. Längtar som bara den. :) Shoppa en massa och bara umgås och ha mysigt. Det kanske vi flickor skulle kunna göra en dag, alla åker tillsammans och hyr stuga och shoppar. Vad tycker ni om det?! Hvilan flickor?!

 
 
Ingen bild

elin

27 september 2010 22:16

JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

Emma

27 september 2010 23:12

:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 22 mars 2016 16:24


Av Emma - 3 februari 2016 18:44


Tjupp! Läget här är rätt så okej. Har haft dom bättre dagarna på jobb och hoppas det fortsätter i samma anda :) Idag blev vi klara med dom sista pilarna så det är skönt att kunna lämna det bakom oss. Men röjning och sågning fortsätter. Får se va...

Av Emma - 2 februari 2016 19:32

Whadaaap! Idag har jag haft en av dom bättre jobbdagarna på länge! Fick även idag jobba med mina E:n samt Pernilla som börja igår. Vi 4 är precis lika dana och vi bara flög över alla pilarna idag. Har 6 träd kvar, girlpower! Eftermiddagen va den r...

Av Emma - 1 februari 2016 21:51

Goddag! Idag har varit en låååång dag på jobb! Eller, förmiddagen gick fort. Fick äntligen jobba med mina favoritbrudar på jobb, dom tre E:na fick härja fritt med röjsåg haha! Dom tillhör fastighetssidan så får aldrig jobba med dom i vanliga fa...

Av Emma - 31 januari 2016 21:36


Tja!! Januari gick inte alls som jag tänkt mig, varit sjuk två gånger så har missat så många dagars träning :'( otroligt sorgligt haha. Men det betyder ju att Februari kommer bli bättre!! Idag har vi firat min älskade syster hemma hos mamma oc...

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards