Alla inlägg den 28 september 2010

Av Emma - 28 september 2010 19:16

För första gången på länge så har jag inte varit och tränat idag. Och det känns så himla bra. Skönt att slippa känna irritation, trötthet och ilska. Även om jag haft roligt på träningarna så är det otroligt skönt att inte gå dit. Träningen började för en lvart sedan och jag ska gå och lägga mig nu. Jag tror jag kommer må så bra imorgon.


Idag åt vi nuggets, ris och vitlökssås, mumma. Men enligt vissa är det väl kebab och pizza :) och att jag åt gröt till frukost är väl också kebab. Men jaja, :)


Nu har jag precis tänt värmeljus och ska bädda ner mig till några avsnitt av två och en halv men. Hoppas på att somna där efter :) Ska bara springa och borsta tänderna så somnar jag inte så blir det antagligen ett inlägg senare :)


Godnatt annars.

Av Emma - 28 september 2010 15:12

Idag var det ju jobb och det var trevligt :)

Jag älskar äldre människor :)

Dem ger så mycket beröm och kan stå och snacka med mig i flera minuter utan att behöva känna mig :) Det är härligt. Har nog pratat med 50 pers idag och jag bara älskar dem :D Hälsar jag först så skiner dem som en sol :) åååh.


Idag har jag klippt ner lite buskar och rensat ogräs.

Tiden gick så jäävla fort, härligt :)


Och förövrigt så längtar jag till att få provträna :D

Behöver komma in i en annan klubb och bara köra gärnet :D

Snart är det inomhussäsong med, kan inte bli roligare än så :D


Nu ska jag vila vidare.

Ska lägga mig och sova senast halv nio idag så jag kan få många timmars sömn :) Haha jag läter som om jag vore 50 + :D

Av Emma - 28 september 2010 06:08

Godmorgon på er.

Gissa om det är plågande att vara uppe nu?!

Under min ''ledighet'' så har jag försökt gå upp 8-8.30 för att inte sova bort hela dagen. men att ställa klockan så den ringer 05:36 och sen snoza  till klockan 06 är riktigt jobbigt. Men jag blir väl van, det ska vara såhär varke morgon liksom, haha .


Idag är det skitväder ute och jag fryser röven av mig för tillfället :(

Har virrat in mig i mitt täcke och tänkte gå och koka gröt, nam nam.

När jag kommer hem ska jag sova ett par timmar.

Kommer bli så skönt.


Ha en bra dag :)

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards