Alla inlägg den 17 september 2010

Av Emma - 17 september 2010 22:18

Nu är jag sur igen.

Mitt blogginlägg försvann.

Ja synd, ni missa nog inget ändå..


Åhhhh..


Laddar upp inför imorgon iaf.

Vi har en viktig match mot Hallands.

Vinner vi så har vi säkrat kontraktet i division 3.

Om vi spelar lika eller förlorar så har jag ingen aning.

Men vi ska fan vinna och slita gärnet.

annars jävlar i det!!! :)


Nu ska jag fortsätta kolla på two and a half men.

Det är en underbar fredagskväll :)


Godnatt

Av Emma - 17 september 2010 13:23

Såklart när jag kom ut och joggat i typ 5-10 min börja det regna. Jag menar, hur lyckat är det att ta sig ut och jogga i motvind och ösregn?! Jag jogga i 45 min och jag var så trött att det kändes som att jag joggat dubbelt så länge. Vinden är ta mig fan inte att leka med, inte här ute på lande iaf. bläh. Men jag stod ut och kom hem levandes. Ikväll förtjänar jag att bara hälla i mig onyttigheter :D


Mamma börja tidigare idag men tyvärr skulle hon jobba över med, men hon kommer hem runt 20 istället för halv tolv som hon gjort varannan fredag förr, myyyys :D fast nu ska hon egentligen sluta klockan 18 men dem två timmarna överlever jag :) Och ja, jag är en stor mammagris och älskar att vara omkring henne eller att hon bara finns nära mig :) Mamma är bäst och jag väljer henne före alla andra, hähä :) Ja nu vet ni det med .


Men nu ska jag fråga jessica om jag får dricka upp hennes ramlösa som hon inte tog med sig hem i onsdags. Den lukta underbart gott, tror det var mango smak :)


hajs

Av Emma - 17 september 2010 11:31

Nu ska jag bege mig ut i stormen.

Tror jag ska jogga och se hur det funkar med min förkylning som inte vill släppa :) Går det inte så får jag gå, men det är värt ett försök :)


Hajs

Av Emma - 17 september 2010 09:24

Idag vaknade jag upp, så var denna dagen förstörd.


Kråkjävlarna utanför är ju bara så störiga. Vill skjuta ner dem jävlarna och ge dem en plågsam död. Grrr!!! Ja, inte är jag på bra humör iaf..


Är jättetrött och sjukt sliten i kroppen. Får väl och promenera sen för så som det stormar lär jag inte komma någonstans med min cykel :/ Ska se om mamma vill följa med på en runda, vilket jag hoppas. Börjar blir tråkigt att gå själv nu. Har rört på mig varje dag nu, 12 dagar sedan jag började med att röra på mig varje dag och än sålänge har jag inte gett upp, är väldigt förvånad, haha ^^,


Nej, nu ska jag gäspa vidare och kolla på tv med mamma.


Min blogg är sjukt tråkig utan bilder men det tar ungefär en halvtimme att ladda upp den, fattar inte varför det ska hålla på så och jävlas. Kanske dags att byta bloggadress?!

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards