Alla inlägg den 7 september 2010

Av Emma - 7 september 2010 22:53

Uuuuunderbaaar match :D:D

Pappa och jag drog till farmor och kolla på matchen.

Canaldigital var den enda som inte tatt med kanalen i sitt utbud eller vad det heter så den var kodad för oss, rövhål!!!


Men farmor var dagens räddare i nöden så pappa och jag paka ner hela godisförvaret och drog till Eslöv. Matchen var underbar och det var 5 olika skyttar, var av 2 självmål hahaha :D San Marino är nog sämst, till och med vi spelar bättre ibland HAHAHAHA, och då är det illa :D Okej, det var en pik mot oss men förhoppningsvis så blir det inga sura miner och folk fattar ironin. Men iaf, dem har spelat 83 tävlingsmatcher var av 81 är förlorade och 2 oavgjorda. När tänker dem ge upp?!?! hahaha !


När mittbacken nicka in 3 eller 4-0 målet slängde jag direkt iväg ett sms till Elle för att pika henne att backar visst kan göra mål. haha Hon klagar altid på att hon vill vara i anfallet och göra mål. Men se, nu fick vi svar på att backar visst kan göra mål :D


Och Lustig är ju världens knäppaste efternamn men det sjuka är att han är överallt. Han är högerback men så fort sverige har bollen är han helt plötsligt i anfallet. Där har du något att bita i Elle ;) Och ni andra med förövrigt. haha :D


Men det var som sagt en grym match och ni som inte såg det, ni missa verkligen något :D Helt underbart.


Nu ska jag kasta mig i sängen och kolla på two and a half men.


Hajs

Av Emma - 7 september 2010 19:35

Men kul, jag hade sett fram emot en bra match.

Men vad fan, kaneln är kodad,

Och tji fick vi.


Så då får jag väl nöja mig med two and a half men.

Imorgon måste jag upp vid halv 7 7 för att väcka bror och sen köra honom till bussen, sen därefter ska jagväl gå en runda :) Coolt, lär bli tredje dagen jag rör på mig och är duktig, hähä :)


Jag fick världens gulligaste aloevera av mamma, jätteliten och söt :D

Av Emma - 7 september 2010 14:04

Min rygg gör ont, mina ben värker sedan igår.

Idag är verkligen ingen bra dag.

Men trots denna smärta så var jag ute och powerwalkade innan i 25 min för sen klara min fötter inte av den smärta som mina skoskav ger ifrån sig. Tack bara för att jag gick så jääävla långt igår. skit!!! Men det blev 25 min iaf och bättre än inget. Sen youghurt och bullar till frukost. mumma :D


Nu ska jag snart köra på möte och vem fan bryr sig?!

Ingen i hela världen. Jag hoppas människan pratar svenska så jag slipper tänka när jag är där, någon snubbe ska snacka om den danska arbetsmarknaden så jag hoppas det är en man från sverige. haha okej danska är inte svårt men snckar dem i 190 så hänger inte jag med :D Slut på klagandet. vi hörs


  Igår när jag vandrade ^^,

Av Emma - 7 september 2010 09:19

Nej, idag står det helt stilla i mitt huvud, mer än vanligt då ;)


Idag blir en väldigt tråkig dag.

Ska på möte klockan 15:00 på Salius, lämna bror innan till skolan runt 11 tiden. Sen ska jag försöka gå med men får se. Min kropp gör sjukt ont just nu. haha. Och är min förkylning bättre tills ikväll så ska jag åka till träningen men tänker inte löpa en enda grej.


Så ja, det händer väl inget roligt idag men så är ju livet ibland.


Jag funderar nästan varje dag på hur mitt liv hade sett ut om inte B blivit sjuk och sedan gått bort. Jag tror att jag sluppigt vara arbetslös iaf. För alla planer han och vi hade med att ta över efter att han inte orka eller ville hålla på med det mer. Allt försvann lika snabbt som det dök upp, nästan. Jag önskar han mådde som han gjorde förra året, då var det underbart att vara där och han var världens gladaste person. Men detta året vände allt och det var ibland en plåga att behöva vara där. Men jag var där för hans skull och för plantskolans skull. Livet är så jävla orättvist och nu står jag här, utan jobb och måste gå på jävla skitmöten bara för det.


Det finns folk som har det mijloner gånger värre än mig, men det känns som att jag snubblat på målsnöret. 8 dagar innan jag tog studenten försvann allt, och där stod både Elin och jag helt ensama utan jobb och en plantskola som skulle läggas ner, med tusen andra ungdomar som också behövde/behöver jobb. Trist.


Men förhoppningsvis öppnas snart en annan väg för mig.

Ovido - Quiz & Flashcards