Alla inlägg under april 2010

Av Emma - 17 april 2010 13:16

Nu är det dags för mig att brumma iväg till Köpingebro.

När matchen är slut ska jag nog köra till ÖB och RUSTA om inte så blir det hem till Fredriks föräldrar om han är kvar där. 17.05 Ankommer Elin till Ystad så då ska jag vara där och hämta henne.

Men vi hörs säkert sen och jag hoppas vi får 3 poäng med oss hem :D

 

Av Emma - 17 april 2010 10:05

Godmorgon på er.

Allt bra idag?


Jag har iaf sovit gott med min käraste bredvid mig.

Men jag är otroligt sur på vädret. Hade hoppats på skinane sol och riktigt varmt när jag skulle kolla på fotboll. Men jag får väl klä mig varmt och köra dit och kolla. Jag hoppas iaf att det inte spöregna för då blir jag hemma, höhö.

Men förhoppningsvis blåser det minde där för där ligger massa träd runt omkring.

Kl 14.00 ska jag befinna mig på Köpingebros plan :)


Ikväll kommer underbara Elin hit, hihi.

Jag har simirnoff för oss båda så det ska nog bli en trevlig kväll.

Vi ska dessutom grilla idag :D


Men nu ska jag koka ägg haha, så vi hörs sen förhoppningsvis.

Blev dålig bloggning igår :(


  Jag är sur på det tråkiga vädret :(

Av Emma - 16 april 2010 10:14

Godmorgon på er allihopa.

Vilket väder det är, fast såhär långt ute på landet så stormar det höhö.

Men det är varme ändå och jag ska ut och pilla i vårt tänkta trädgårdsland :D

Så har precis ätit frukost och kämpat med att låsa upp dörren, och äntligen fick jag upp den (ringde fredrik för att höra hur man låser upp) haha. Hur ska jag klarar av att bo här om jag inte kan låsa upp dörren?

Dörren måste bytas, haha xD


Ha en trevlig dag.

Pusss

Av Emma - 15 april 2010 20:55

Resan hit gick bra, tog 1 timme och 14 minuter. Sist tog det 1 timme och 20 min. Drog på lite men man tjänar knappt på det. Jag glömde mina trädgårdsverktyg eller vad man ska kalla det hemma. Typ räfsa, skyffel och sånt grejs. Så när Bella Tyra show är slut så ska jag och Fredrik åka till hans föräldrar och låna lite. höhö.

Jättesnällt av dem :)


Nu börja strax avsnittet så vi hörs senare eller imorgon

pUSSS

Av Emma - 15 april 2010 18:50

Jaha då var jobbdagen slut, otroligt skönt,.

Har packat nu och ska hoppa in i duschen och bege mig till Lödrup :)

På lördag spelar mitt lag match i Köpingebro och jag hoppas det är fint väder så jag kan komma och kolla.


Jobbet idag har varit riktigt skönt och tiden har sprungit iväg.

Härligt väder och lagom mycket kunder.


Vi hörs när jag är framme :)

Puss

Av Emma - 15 april 2010 09:06

Idag skiner solen också vilket är underbart:)

Idag ska jag iväg och jobba så ska kasta i mit lite frukost nu.

Så vi hörs ikväll innan jag åker till min pojkvän :D


Hoppas ni får en bra dag.


  Jag har världens snyggaste brillor :D

Av Emma - 14 april 2010 21:40

Niklas och jag har varit ute och gått/joggat :D Idag orka han jogga nästan hela rundan vilket är bra för att inte ha rört på sig på jag vet inte hur länge :)

Jag personligen hade haft ork att jogga hela rundan men jag hjälper honom och jag förbränner mitt fett så jag är nöjd ändå :D


Har ni haft en bra kväll?

Nu är det fuskbyggarna, eller ja. Det slutar snart och sen ska jag nog sova eller kolla på Barcelona matchen. Får se vilket som känns bäst efter fuskbuggarna.



Vi hörs sen eller imorgon.

Pusss

Av Emma - 14 april 2010 17:14

CHA CHA BLOGGEN


Nu är jag hemma och är otroligt trött. Har flängt rundor hela dagen.

Började som sagt med det jävla vägarbetet. Sen efter lektionen så drog jag, Elin och Emma B till Burran och köpte lunch. Riiktigt gott. Sedan hem och sen in till stan och hem igen. Ner och hämta tim och sen hem igen. höhö.


Nu väntar jag på att pappa ska komma hem, ingen är sugen på någon mat så¨jag ska äta mackor med ägg på, har jag bestämt. Så när pappa kommer hem så ska jag koka ägg och tills dess ska jag vila.


Elin, jag och Emma satt och diskutera att vi var feta och behövde gå ner i vikt. Så säger Emma att hon försökt gå ner i vikt och att det inte gått så hon skiter i det.

Så skriker jag rätt ut.

- Ja, kan jag inte gå ner i vikt så kan jag fan gå upp i vikt.

 HAHAHAHAHHAA, alla börjar asgarva. Otroligt roligt var det haha^^,

Ovido - Quiz & Flashcards