Alla inlägg den 14 april 2010

Av Emma - 14 april 2010 21:40

Niklas och jag har varit ute och gått/joggat :D Idag orka han jogga nästan hela rundan vilket är bra för att inte ha rört på sig på jag vet inte hur länge :)

Jag personligen hade haft ork att jogga hela rundan men jag hjälper honom och jag förbränner mitt fett så jag är nöjd ändå :D


Har ni haft en bra kväll?

Nu är det fuskbyggarna, eller ja. Det slutar snart och sen ska jag nog sova eller kolla på Barcelona matchen. Får se vilket som känns bäst efter fuskbuggarna.



Vi hörs sen eller imorgon.

Pusss

Av Emma - 14 april 2010 17:14

CHA CHA BLOGGEN


Nu är jag hemma och är otroligt trött. Har flängt rundor hela dagen.

Började som sagt med det jävla vägarbetet. Sen efter lektionen så drog jag, Elin och Emma B till Burran och köpte lunch. Riiktigt gott. Sedan hem och sen in till stan och hem igen. Ner och hämta tim och sen hem igen. höhö.


Nu väntar jag på att pappa ska komma hem, ingen är sugen på någon mat så¨jag ska äta mackor med ägg på, har jag bestämt. Så när pappa kommer hem så ska jag koka ägg och tills dess ska jag vila.


Elin, jag och Emma satt och diskutera att vi var feta och behövde gå ner i vikt. Så säger Emma att hon försökt gå ner i vikt och att det inte gått så hon skiter i det.

Så skriker jag rätt ut.

- Ja, kan jag inte gå ner i vikt så kan jag fan gå upp i vikt.

 HAHAHAHAHHAA, alla börjar asgarva. Otroligt roligt var det haha^^,

Av Emma - 14 april 2010 09:30

GAAAAHHH!!!


De håller på att lägga asfalt mellan Gårdstånga och Lund Norra tror jag. så när jag ska upp på E22 an så är där lång kö förbi påfarten och mitt humör vände direkt. Så jag fick ringa pappa om en annan väg så jag fick köra över flyinga, Dalby och Staffanstorp. SÅ JÄVLA IRRITERAT.

Men nu är jag glad iaf, fick glida lite längre i min nytvättade bil. :)


Hoppas ni får en härlig dag.

Pusss

Av Emma - 14 april 2010 09:21

Igår glömde jag lägga in bilderna och Pernilla undra var hennes trosor blivit av.



     

Hahha när vi hade handlat så ska pernilla kliva in i bilen så får jag syn på hennes trosor. HAHAHA så jävla matchande ^^,



  Vackra Elin <3

Av Emma - 14 april 2010 07:56

Godmorgon på er och det underbara vädret.

Man kan inte bli mer än på underbart humör.

Imorgon ska jag dessutom jobba så jag hoppas på lika härligt väder då med :D


Vad ska ni göra idag då?

Själv ska jag bege mig till skolan om en halvtimme och göra lite UF, sedan blir det möte med vi 9 st som ska till HOLLAND!!! Kan inte fatta att det snart är dags. Mina flickor och en underbar resa med världens härligaste lärare :D

Sen blir det en religionstimmes lektion och sen drar jag hemåt. Ut och gå/jogga med min bror (han kunde knappt komma upp ur sängen idag, körde upphopp, armhävningar och sittups med lillagrabben som förövrigt inte är så liten. Nästan två meter lång. Undra vem som är lilla egentligen haha).


Nu ska jag äta en god frukost så vi hörs när jag är i skolan eller efter :)


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards