Alla inlägg den 6 april 2010

Av Emma - 6 april 2010 23:25

Nu ska jag sova, är så otroligt trött.

Vi hörs imorgon.

Pusspuss

Fy

Av Emma - 6 april 2010 22:04

Nu är jag nästan klar med mitt projekt. Ska försöka bli klar imorgon och skicka in det till Håkan och be han kolla på det innan jag lämnar in det helt. Sista dagen är den 27 April om ni undrar, haha :p Ska ta en bild imorgon på min rabatt och sen fråga lite frågor och skriva lite till sen är det klart för att gå igenom och rätta lite grejer om det behövs. Vilket jag inte hoppas haha men man kan alltid förbättra något :)


Men nu ska jag se om min pojkvän vaknat så vi hörs sen eller imorgon.

Pusss

=D

Av Emma - 6 april 2010 19:54

Nu har jag just klickat hem röda diodslingor :D

Ska ha dom inne i min bil, så lyser det rött på kvällarna.

Så jääävla niiice :D


 

Puss

Av Emma - 6 april 2010 19:26

Idag har varit en bra dag tycker jag. Inget ansträngande och knappt några lektioner. Hahah. Hade klassråd vid 10 tiden sen börja jag 12.40 och hade danska tills 16.00 men vi hann bara kolla film som ni redan vet, höhö :D


Sen åkte mitt företag till Lomma och kolla jobb, får se om vi tar det. jag tycker inte riktigt vi har tid även om det hade varit roligt:) Sen bromma jag hem och åt och nu har jag precis varit ute och gått med mamma.

Nu sitter jag här och ska jobba med projektarbetet men det går sådär haha. Pappa sitter bredvid och spelar Poker. Han diskuterar allt med mamma som också sitter här, lite störigt. Men dem har ju all frihet att sitta var dom vill haha :)


Vad har ni gjort idag?

Puss


Av Emma - 6 april 2010 13:43

Sitter på danskan nu och har film, fast det är paus nu. haha:D

Filmen är tråkig, handlar om typ krig och sånt grejs. Inte min grej nej.

Sen när danskan är slut (16.10) så ska mitt företag till Lomma och kolla på jobb. Sen blir det hem och äta förhoppningsvis ut och gå med mamma annars får jag väl göra det själv. höhö.


Har ni en bra dag?

Puss

Av Emma - 6 april 2010 11:31

Hej allihopa.

Allt bra idag?


Själv är jag i skolan nu och det märks att vi inte setts på en vecka och i mitt fall 2 veckor :) haha är väldigt mycket ledig nu och det gillar jag.

Var med Elin igår och vi hade så otroligt kul. Hahha skrattade och berättade hemlisar för varandra :D höhö. men nu är det lunch och sen är det danksa, jag hoppas på att det är film idag :D


Vad gör ni idag då?

Pusss

Ovido - Quiz & Flashcards