Alla inlägg under april 2010

Av Emma - 27 april 2010 18:06

Jaha, har ni haft en bra dag?


Min har varit okej, busat med Elin och Pernilla.

Dem har fått mig på andra tankar vilket är väldigt skönt.

Kan ni fatta att jag bara har 3 dagar kvar i skolan som jag har vanliga lektioner på? :D Har 3 dagar som jag kommer att jobba med UF halva dagen. Så totalt 6 dagar kommer jag befinna mig i skolan.

Den 10 Maj blir det Holland och gissa om jag längtar? Åh vad underbart.

Sen väntar 3 veckors praktik och sist men inte minst, En studenvecka med massa skoj, lärarmiddag och STUDENTEN!!


Nu är det snart träning och jag käkar pizza, vilken bra mat va?

Faktiskt sån man kan varma i micron eller i ugnen. Jag tog ugnen.


  Jävligt gott.


Vi hörs antagligen efter träningen.

Av Emma - 27 april 2010 07:44

Idag är en väldigt jobbig dag.

Har en viss person i tankarna hela tiden. Varför just du?

Jag känner mig så jävla hemsk :'(


Ska strax köra till skolan, kommer bli en jävligt hemsk dag.

Jag önskar er en underbar dag iaf.


Fredrik, jag älskar dig - önskar verkligen du var hos mig nu <3

Av Emma - 26 april 2010 22:14

Fem mål av Sjöbo

25 APRIL 18.50 (UPPDATERAD 19.05)

Sjöbo IF:s fotbollsdamlag reste sig snabbt från förra helgens derbyförlust mot Hammenhög och vann division 3-mötet borta mot Hardeberga med 5-0.


– Vi hade 3-0 i paus och detta var siffror i underkant. Vi hade ett par frilägen som missades och tre träträffar. Och deras målvakt var väldigt bra, sa Niklas Ohlsson, som vikarierade som coach i tränaren Stefan Karlssons frånvaro.

– Efter paus hade även Hardeberga några bra chanser. Det var lite tur att vi höll nollan,. Men försvarsarbetet var starkt och tryckt, menar Niklas.
Extra plus i kanten till Matilda Hansson.

Av Emma - 26 april 2010 21:12

Tyvärr hände något väldigt tragiskt i mitt liv idag.

Men inget jag tänker berätta om. <3


Blev otroligt glad när min tränare Jörgen ringde innan. :D

Man blir glad av Jörgen, han får en på så underbart humör.

Han berättade även att Sjöbo hade uttalat sig om min insatts i Ystad allehandla och i skånskan. Måste kolla upp det :D


Av Emma - 26 april 2010 14:47

Dagen i bilder


 

  Tar upp taket i cabben


Prövar nikotin och tobaksfritt snus, FYFAN alltså. 


  <3<3

Av Emma - 26 april 2010 13:15

  JAG ÄLSKAR OSS :D

Av Emma - 26 april 2010 09:45

Wohoo, jag är överlycklig.

Fick ta cabben till skolan, så körde nercabbat till skolan :D

Var 14 grader ute och riktigt jävla härligt :)

AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!

Jag ska minsan ha cabbe sen :D:D


Allt bra med er idag annars?


  <3

Av Emma - 25 april 2010 16:53

Jaha, matchen gick tyvärr inte bra, förlorade med 0-5 mot Sjöbo.

Andres brukar säga något i stil med att man ska kolla sig i spegeln och se om man kan säga att man har gjort sitt bästa. Idag kan jag kolla mig i spegeln och säga till mig själv att jag har gjort mitt bästa. Jag är otroligt nöjd över min insatts idag.

Men tyvärr hjälpte inte det. Jag måste ge extra beröm till Elle. Du har jobbat riktigt riktgt bra idag :)


Sunken sakna jag i backlinjen (hon bad mig skriva det)

haha, men helt ärligt så hade hon behövts, jag kan garantera att hon hade hjälpt Elle så Elle hade sluppigt springa som en idiot.


Jag är också glad över allas insatts idag. Förlusten kändes inte lika tung som det annars brukar göra :)


Nu ska jag inte göra ett dugg, måste vila mina knän. Att slänga sig på jord i 90 min är fan inte nice .


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards