Alla inlägg under april 2010

Av Emma - 5 april 2010 00:36

Godnatt gott folk.

Ska bädda ner mig helt nu och sova utan min pojk:(

Min kväll har blitt förstörd för att vi inte sa hejdå, fick ju ingen puss.

Usch jag saknar honom redan men får väl överleva ändå.

Får förhoppningsvis mysa med min Tös imorgon, om jag har tur.


Nu ska jag iaf sova så jag hoppas ni får en trevlig natt med någon ni tycker om

så hörs vi imorgon igen, eller senare idag.

Puss

Av Emma - 4 april 2010 22:44

Det är ensamt utan min pojke och jag saknar Elin.

Har inte träffat henne på 2 veckor och ändå jobbar hon bara 3 km från mig. Tror jag ska åka ner och hälsa på henne imorgon när hon börjar kl 10.

Skönt med bara en tre timmars lektion på tisdag och en timmes lektion på onsdag sen är jag ledig igen, riktigt härligt. Jag gillar verkligen mitt shema.


Har myst ner mig i min säng med en kopp varm choklad och marshmallows i. Gott gott, meningen var att jag skulle käka dem när vi grilla igår men det glömde jag såklart. Hahaha.


Är lite leden på att jag inte får musiken att funka i min nya radio:/ Det går med CD skiva men inte med USB:n och pappa hade inte tid att hjälpa mig innan så jag hoppas verkligen han kan hjälpa mig imorgon :)



Min älskade vän <3

 

Puss

:(

Av Emma - 4 april 2010 21:29

Hann inte säga hejdå till min pojkvän idag.

En grej hade hänt  så han åkte innan jag hann komma

hem från stan. Trist. Ses nog inte nästa helg så det är så jävla störigt. Hade mer än gärna pussat honom hejdå och berättat fär honom hur mycket jag tycker om honom men tyvärr så fick jag aldrig det :(


Kollar på två ½ men nu, älskar det programmet :D haha det är så himla roligt, speciellt nu när det är nya program fast idag är det repriser. Men det går ändå :)


Vad har no gjort idag?


Puss

Av Emma - 4 april 2010 15:55

Var ju som sagt på Biltema innan och handla allt jag ville ha :D

Haha hela köpet gick på 418 kr och då fick jag två grejer med mig som inte var tanken. En mugghållare och en fanta höhö. Jag köpte:


Fälgar som man trycker på


Ny växelspaksknopp


Svarta innermattor


 Och jag fick pappas sterio som han hade gömt någonstans :D

Wohoo nu slipper jag radion haha  :D


Min bil är riktigt vacker nu, synd den är så rostig bara:(

Men jag är lika lycklig för det.


Har ni haft en bra dag?

Vad har ni gjort idag?


Puss

:)

Av Emma - 4 april 2010 09:34

Godmorgon på er :)

Sovit gott? eller ni kanske tar en riktig sovmorgon idag.


Själv är jag uppe och ska iväg till Biltema, ska först äta frukost bara.

Min mage är riktigt hungrig. Ska se om jag får liv i min myspåg här bredvid och höra om han ska med. Jag tror faktiskt jag hittar dit nu, tack vara UF mässan :)


Vad ska ni göra idag?


Nu ska jag äta så vi hörs när jag är tillbaka.

Puss

Av Emma - 3 april 2010 17:05

Haft en bra dag idag?

Själv har jag haft en riktigt bra dag:)

Har varit i stan med pappa, ätit påskmat, myst med min pojkvän och nu är grillen igen, Min bror och han tjej är här också. Ska bli otroligt gott med grillat :D


Imorgon ska jag till Biltema, läntar så jävla mycket :D Ska köpa nya mattor, växelspaksknopp och såna fälgar man trycker på. Tycker inte det är lönt att lägga pengar på aluminiumfälgar :) Åhh jag vill dit nu. haha.


Men ni får ha det så bra och glad påsk på er.

Puss

Öh

Av Emma - 2 april 2010 22:10

Jaha ja, har just plattat mitt hår, var väldigt längesen jag gjorde det, haha. Men mitt hår är riktigt fult, färgen är urtvättad, på min ena sida där jag klippte det askort har det börjat växa ut så det ser helt dingt ut. Men ska bli ljushårig till min studen iaf, funderar på att fixa det i mitten av maj, innan resan eller efter, det får jag se :) Just därför jag inte färgar mitt hår, har en jävlia utväxt med haha:D


Ska bädda min säng så jag kan krypa ner i den och kolla på tv, kränga godis och dricka läsk. Mums. väntar fortfarande på min käraste haha. Men han får skynda sig annars somnar jag nog snart.


Men skriver iaf godnatt nu så hörs vi imorgon.

Pusss på kinden   

.

Av Emma - 2 april 2010 20:55

Vilken skön dag, dem 5 timmarna på jobbet gick jättefort sedan for jag till alla affärer och letade efter påskägg och köpte godis för hundra spän, haha. Men kom bara hem med godis. Har varit hos farmor med, hon hade bakat pannkakor till mig, mums. Tack farmor <3 Sedan räffsa jag gräsmattan och vid häcken för att få bort alla löv, rensa lite ogräs och sopade plattorna. Hjälpte henne med att få in däcken i bilen samt ta blomlådorna från garaget till min bil. Sedan avslutade vi med kanelbulle och saft:)


Imorgon kommer farmor tills oss, vi ska äta påskmat vid halv ett ett tiden sedan blir det grillning på kvällen. Vilket ska bli otroligt gott:D Min storebror och hans tjej kommer också. Så imorgon kommer det bestå av, Mamma och pappa, Niklas och Tim, Jag och Fredrik, Tobias och Jessica samt Farmor. Kommer bli trevligt.


Min älskling är inte här än, saknar honom så himla mycket. Han är påväg hem från Elmia, så han kommer sent. Jag som längtar så himla mycket.


Men tillbaka till godiset, jag har fått dela upp godis i en massa påsar istället haha.  Tanken som räknas väl? :) Men där blev godis till mig med, som tur är.


Nu ska jag kolla tv.

Pusss

Ovido - Quiz & Flashcards