Alla inlägg den 19 april 2010

Av Emma - 19 april 2010 21:27

Har hunnit med mycket ikväll.

Ätit, joggat med bror, målat med systerson och hyrt film me bror :)

Hoppas ni har haft en trevlig kväll iaf.

Nu ska jag duscha sen kolla på filmen ''UPP''.


  Tim och jag målade tillsammans :D han målade den röda bilen och den gula bilen. höhö sen skulle han leka med ballonger ^^, Ska iaf köpa en ram och hänga upp den.


Vi hörs imorgon.

Puss

Av Emma - 19 april 2010 13:27

Usch fy och blä... JAG HATAR SAMHÄLLE :(

Men har två prov kvar att göra haha, ett på onsdag och ett nästa vecka. Inget jag ser fram emot men jag måste klara det iaf.


Sen här efter har jag religion och det hatar jag nästan lika mycket. Det är bara tråkiga lektioner vi har. FY!!


Nu ska jag fortsätta plugga.

Pusss

SUR

Av Emma - 19 april 2010 10:36

Har fått mina studentsaker men är skitsur. Mjukisbyxorna är inte alls som jag trott. Får skicka tillbaka dom. Men tröjan är otroligt skön :)


Nu ska jag gå igen.

Puss

Av Emma - 19 april 2010 08:44

Godmorgon söta ni.

Allt bra idag?

Ny vecka, trist eller hur?


Själv är det bra förövrigt synd bara att det blåser så mycket. Men man kan inte få allt bra på en gång, höhö. Jag vill så gärna ha Holland nu :D


Vad ska ni göra idag då?

Själv ska jag lida igenom dagen sen ska jag hem och fortsätta på mitt projekt så pappa kn ta hem bysten till mig :)


Det som gör mig lycklig idag är att studentklädern har kommit.

Jag längtar tills jag kan ta på mig mina mjukisbyxor och min hoodtröja för att glida rundor och skryta över att det är min tur i år :D:D

Ovido - Quiz & Flashcards