Alla inlägg den 9 april 2010

Av Emma - 9 april 2010 20:33

Haha hur fan kan jag höra så fel?

Det var fläskfile, klyftpotatis, grönsaker och sås.

Hur fan kan jag få det till nudlar och kyckling?

haha jag hör det jag vill höra men maten var helt underbar.


Ligger just nu i min säng och vilar ryggen, undra vad som händer imorgon?

Hoppas det inte gör ont iaf eller blir värre:(


Ska nog ta lite choklad och äta, har varit sugen på det hela veckan, mamma och jag har läsk och godisförbud men om vi blir riktigt sugna på läsk får vi drick ytterst lite, knappt ett halvt glas en gång. haha ^^,

Men mamma älskar polly och jag älskar allt annat så vi har bestämt att vi kan få äta lite på fredag eller lördagen eller väldigt lite båda dagarna :)

Det ska nog gå bra haha. Har man inget godis hemma så är det inga problem men har mitt choklad i kylen så ska nog hämta det nu och titta lite på tv :)


Pusss

aj

Av Emma - 9 april 2010 18:15

Har just kommit hem från jobbet och kastat mig i min säng.

Idag har jag kommit fram till att mitt jobb inte är bra för min rygg.

Inte nu när den gör ont iaf. :(

Men pengar behöver man så jag får väl överleva ändå.


Är riktigt hungrig, blir nudlar och kyckling idag.

Trodde det skulle bli tacos men inte. Höhö.


Nu ska jag hoppa in i duschen så ha en trevlig fredagskväll.


  Den här oerhört snygga Orkiden köpte jag av han som lämnar blommor hos på mitt jobb, snacka om att mamma är avundsjuk. haha :)


Puss

Av Emma - 9 april 2010 09:29

Godmorgon på er, sovit gott?

Det har jag iaf gjort, tills jag vaknade.

Faan vad ont det gör i ryggen, att en jordsäck kan ställa

till det så mycket. fanfanfann.


Ska som sagt iväg och jobba nu, är lite stressad.

Sitter och äter frukost nu .

Men vi hörs senare ikväll.

Ha en bra dag, Puss

Ovido - Quiz & Flashcards