Alla inlägg den 12 april 2010

Av Emma - 12 april 2010 22:36

usch vad trött jag är, har kollat på Bella Tyra show haha. Dem är faktiskt rätt roliga, speciellt avsnittet med katrin. Hon är ju stört skön :D


Men nu ska jag iaf sova så vi hörs imorgon:)

Puss

Av Emma - 12 april 2010 20:05

Skolan idag har bestått av klassråd och religion.

Kul? Nej!!


Hahah, men sen drog Elin och jag till burran (Burlöv Center)

Fint smeknamn va, ? haha.


Ni får dagen i bilder:)


   

Elins och min mat. riiktigt gott..


   

Köpte en ny tröja


  Köpte nya brillor med :D:D


Köpte även en ögonskugga, fråga mig inte varför för jag använder egentligen inte sånt haha. Köpte en liten sminkspegel och såna sminkpenslar eller vad det heter :) Införskaffade mig även ett par nya leggins, höhö.


Jag tackar för några timmar på Burran gumman lilla :* <3

Av Emma - 12 april 2010 10:13

Jaha nu var jag på skolan.

Lika tråkigt som vanligt. haha^^,

Har inget att berätta idag :(


Så, .. vad ska ni göra idag då?

Ovido - Quiz & Flashcards