Alla inlägg den 27 april 2010

Av Emma - 27 april 2010 21:33

Träningen gick bra, släppte in 1 mål bara och det var för att ingen gick på spelaren och sen sköt hon och alla ducka så jag hann inte reagera. Men träningen var rolig i sig. Jörgen har stor röv som tur är, han rädda bollen med röven (han påstår att det var med foten) Men i min värld var det röven, blir roligare då. HAHAHAHAHA!


För en gångs skull så slapp jag bära in bollarna, västarna och sjukvårsväskan :D haha äntligen vann mitt lag. höhö.


Nu ska jag duscha sen läsa lite (tror jag) Ja Sunken 1, jag är sunkig nu! Hahhaha,  därför jag ska hoppa in i duschen på en gång =)

Av Emma - 27 april 2010 18:22

Asså finns där  ingen gräns för människor?

Kolla den här videon på Youtube

http://www.youtube.com/watch?v=bY0xgRA_Sk0


  Det är väl fan inte normalt? :s

Av Emma - 27 april 2010 18:06

Jaha, har ni haft en bra dag?


Min har varit okej, busat med Elin och Pernilla.

Dem har fått mig på andra tankar vilket är väldigt skönt.

Kan ni fatta att jag bara har 3 dagar kvar i skolan som jag har vanliga lektioner på? :D Har 3 dagar som jag kommer att jobba med UF halva dagen. Så totalt 6 dagar kommer jag befinna mig i skolan.

Den 10 Maj blir det Holland och gissa om jag längtar? Åh vad underbart.

Sen väntar 3 veckors praktik och sist men inte minst, En studenvecka med massa skoj, lärarmiddag och STUDENTEN!!


Nu är det snart träning och jag käkar pizza, vilken bra mat va?

Faktiskt sån man kan varma i micron eller i ugnen. Jag tog ugnen.


  Jävligt gott.


Vi hörs antagligen efter träningen.

Av Emma - 27 april 2010 07:44

Idag är en väldigt jobbig dag.

Har en viss person i tankarna hela tiden. Varför just du?

Jag känner mig så jävla hemsk :'(


Ska strax köra till skolan, kommer bli en jävligt hemsk dag.

Jag önskar er en underbar dag iaf.


Fredrik, jag älskar dig - önskar verkligen du var hos mig nu <3

Ovido - Quiz & Flashcards