Alla inlägg den 23 april 2010

Av Emma - 23 april 2010 22:42

Hahha asså herregud. Jag har ingen aning om hur många gånger jag har gått in på min blogg bara för att få se bilden på Hille, jag börjar garva varenda gång.

hahahahahhahahha, åh. jag bara älskar den :D


Godnatt :*

Av Emma - 23 april 2010 22:07

Jaha, dagen på jobbet har varit bra :)

Underbara Elin var där och hälsa på.

Har en jobbdag kvar och det är imorgon. Riktigt skönt :)

Hur har er dag varit idag?


Pappa har just bokat biljetter för han, mig, Tim och min bror till monster jam.

Riktigt jävla fett :D Gratis inträde till Lisseberg med, men jag gillar inte karuseller men det får gå ändå :D höhö.


Nu sitter jag i soffan och kollar på Disturbia med min kära familj.

Riktigt mysigt. Har ni smakat dem stooora ahlgrens bilar? Riktigt jävla goda:D


Ha en trevlig dag.

Pusss

Av Emma - 23 april 2010 09:36

Nu ska jag käka upp min gröt sen dra och jobba.

Jag önskar er alla en underbar dag, Helgen väntar ikväll :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards