Alla inlägg den 5 april 2010

Av Emma - 5 april 2010 10:09

Fy vad trött jag är. Men har sovit gott.

Vaknade upp av ett sms från Elin.

''Kommer du hit idag o fikar ett hjärta, mitt hjärta? ^^, ''

Hahha är hon inte för söt ? :)


Ska upp och göra mig i ordning ovh äta frukost sen ska jag brumma ner dit.

Så vi hörs när jag är tillbaka.



Vad ska ni göra idag?


Pusss

Av Emma - 5 april 2010 00:36

Godnatt gott folk.

Ska bädda ner mig helt nu och sova utan min pojk:(

Min kväll har blitt förstörd för att vi inte sa hejdå, fick ju ingen puss.

Usch jag saknar honom redan men får väl överleva ändå.

Får förhoppningsvis mysa med min Tös imorgon, om jag har tur.


Nu ska jag iaf sova så jag hoppas ni får en trevlig natt med någon ni tycker om

så hörs vi imorgon igen, eller senare idag.

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards