Alla inlägg den 24 april 2010

Av Emma - 24 april 2010 20:12

Är hemma, har ätit, lagt sten i min rabatt, duschat och min pojkvän är här.

Känns som att jag är rätt nöjd över min insatts idag ^^,


Kommer nog inte skriva mycket mer, är oreoligt trött nu när jag kröp ner i min säng. Usch, lite godis och chips till körslaget blir perfekt.


Imorgon blir det match mot Sjöbo hemma, I Hardeberga kl 14:00

Vi ses där ^^,


Puss

Av Emma - 24 april 2010 09:37

Godmorgon på er, sover ni eller ? :)

Själv så har jag just ätit gröt och ska strax bege mig av mot my work.

Skoj? Njää, men det är okej väder och idag ska många kunder hämta sina beställningar. Förhoppningsvis så går dagen. höhö.


Jag hatar att ha körkort på ett sett, jag har köpt 3(?) paket tuggummi den här veckan. Har nog aldrig tuggat så mycket som nu när jag fått körkort. Undra hur många tusen det blir på ett år om det ska gå åt 3 paket på en vecka? uhm, ska nog kolla upp  det här.. Vad kostar ett paket egentligen? vi räknar på 13 kr från typ ica.


.. 3x13 = 39 kr/vecka

4x39 = 156 kr/månad

12x156 = 1872 kr/år


Åh herregud. Tänk vad roligt jag skulle kunnat ha om jag intre tuggat tuggummi så mycket. Får nog dra ner på det till iaf en påse. haha xD


Vad ska ni göra idag?

  haha, har jag för lite att göra tro? ^^,

Ovido - Quiz & Flashcards