Alla inlägg den 8 april 2010

'

Av Emma - 8 april 2010 22:20

Nu blir det sängen för min del. (efter att jag ätit något)

Blir ju jobb imorgon kl 10 :)


Min rygg mår verkligen inte bra :(

Godnatt sötbollar.

  Puss

Av Emma - 8 april 2010 19:25

Har kommit hem, ätit och varit ute och gått med mamma. Skulle gå en lång runda idag men när vi gått 500 meter börja det ösregna så vi vände för ingen av oss hade regnkläder på haha. Så nu sitter jag och ska göra lite projektarbete. Får se om jag orkar göra klart alla ändringar och pilla med foton som ska in i arbetet :)


Vad gör ni ikväll?


Puss

Av Emma - 8 april 2010 12:28

Nu är jag hemma och har just bytat om, ska kasta i mig lite mat för det var äcklig mat i skolan. Visst fick man ris till tomatsoppa innan? Men icke på min skola, där får man bara soppan och hur gott är det egentligen? nej ris vill jag ha, höhö.


Så nu blir det macka med skinka och rödbetssallad samt kalas puffar innan jobb.

Mums mums.


Vi hörs efter jobb.

Puss

Av Emma - 8 april 2010 09:14

Sitter i skolan nu, tråkigt som faan.

Jag gillar inte skolan haha och jag hatar UF.

Ingen jävel vill ha det, varför ska man då ha det som en obligatorisk kurs.

FY FY FY FY USCH USCH USCH USCH.

Lite negativ idag? jo tack, jag vet.


Vill hem och jobba och tjäna cash, även att jobbet är svintråkigt så är det roligare där ändå iaf, höhö :)


Puss

-

Av Emma - 8 april 2010 08:08

Godmorgon :)

Allt bra idag?

Det hoppas jag iaf.


Själv så är det bra förutom ryggen, i helgen verkade det gå på rätt håll men igår och i förrgår kunde jag knappt få på mig skorna. Ska ju som sagt jobba sen så ska se hur det går med att böja mig och sånt grejs. Jag hoppas på det bästa så jag kan ställa upp för laget på lördag men vill inte förstöra ryggen ännu mer om det inte går:(


Kom på att jag fortfarande inte får av min ring haha, får väl försöka igen tror jag. höhö men det löser sig :)


Höhö, nu ska jag iaf äta upp mina kalas puffar och sen köra till skolan.

Vad ska ni göra idag?


Puss


Ovido - Quiz & Flashcards